Idag på min födelsedag firar Garderobsbutiken ett år! Grattis grattis till Garderobsbutiken! :)

2010-10-03 | 12:22:53 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Vintage - och Second handbutiken Garderobsbutiken.se fyller 1 år idag och det ska firas! Just nu är det Fri Frakt på alla ordrar (inom Sverige). Gäller 3/10 till söndag 10 oktober 22.00

Garderobsbutiken kommer att  fira under hela oktober med nya erbjudanden varje vecka - så håll ögonen öppna!

Garderobsbutiken hittar du HÄR!



Så in med er och handla en massa fint inne hos Garderobsbutiken, hon har alltid en massa fint kan jag lova er! :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback