Friday Im in Love eller något fast egentligen inte alls.

2010-10-29 | 09:23:46 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
Inatt sov jag dåligt igen. Därför är jag uppe nu. Ska försöka sysselsätta mig med någonting tills jag ska börja göra i ordning mig. Ska ju inte träffa Carro förrän ett. Men jag sov inte lika dåligt som de andra 2 senaste nätterna så jag känner mig någorlunda pigg åtminstone. Jag hoppas vi kommer fika på Reuterdahls, det är ju bästa stället ;). Det ser ut som tusan här hemma också, men diskmaskin är i alla fall på och jag borde hänga upp och fixa med tvätten, men det hinner jag nog göra innan jag ska träffa Carro, då det är ett par timmar kvar och jag är snabb på att göra i ordning mig alltid liksom :). Borde fixa någon frukost snart också. Skönt att vara uppe "tidigt" men jobbigt att vara trött.
Hoppas ni får en fin fredag, jag ska försöka göra det till en bra dag i alla fall och jag hoppas ingen förstör den dagen för mig,för jag hoppas,hoppas det blir en bra dag, annars blir jag ledsen. För dåliga dagar är dumma. Men ska  ju träffa  finfina Carro och  finaste mellansyster Sanna, så då borde det ju inte kunna bli en dålig dag hoppas man.. Önskar att jag kunde sova nån timme till, men när jag ska sova börjar bara mina tankar snurra omkring så då blir det jobbigt.
Puss och jag bjuder på en gammal bild.


Nu ska jag läsa bloggelibloggar. Då jag inte har något annat för mig och sen ska jag gå och fixa i ordning mig så man inte behöver stressa ihjäl sig hehe.

Erika

svar Ja, visst är det! :)

2010-10-29    12:14:57    http://eerikaa.webblogg.se/
Erika

sv; tack så mycket! :)

Det är kul att du kommenterar så mycket!

2010-10-29    12:33:45    http://sparvel.blogspot.com
c

du har ett paket att se framemot, lalala :D :D försenad födelsedagspresent eller nåt, hihi (a) nåt lite 'större' än det du fick med brevet (a) fast nä, jag ville skicka mest för sakens skull, tihi. säger inte mer än såå, du får vänta o se :D <3

2010-10-29    15:35:56    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Linda Lundin

Härlig bild, även om jag föredrar sommaren =O).

2010-10-29    17:33:12    http://lovely-lindsey.blogspot.com
marie

Hoppas dagen blev bra!



Tisdag låter som en bra dag :)

2010-10-29    18:31:57    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback