Något gosigt,trevligt och fint

2010-11-09 | 23:46:17 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
- Nytvättat hår som är sådär himla gosigt, tjockt och glansigt, helt ofixat.

- Nymålade naglar i en fin färg. 


-Mamma och jag hämtade ut Oriflame paketet idag, så en present hann komma innan helgen tack och lov och lite annat smått och gott. (Min mamma säljer Oriflame produkter :) så bor ni i Ö-vik får ni gärna köpa utav henne hihi!:)

- Jag fixade en fin klänning till maskeraden idag efter jag prövat en hög, tur jag hade Sanna som kunde hjälpa mig.

- Har skrivit ett långt brev till en finfin internetvän. 


I morgon ska jag fixa lite saker och sådära, så man får pricka av lite på den där listan. Men annat ska jag göra också.

Puss och jag vill gärna ha helg nu, men snart,snart, måste bara klura ut en sak också och pröva lite kläder så jag får se om jag behöver köpa något mer eller så.

c

jag älskar dina kommentarer och är kanske dålig på att kommentera jämt men nån gång ibland slinker jag in och sen får du ju långa brev också där jag hellre skriver av mig och skriver saker till dig som jag vill att du ska ta åt dig av och så, PUSS

2010-11-09    23:48:11    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback