Onsdag

2010-03-10 | 23:49:04 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer


Idag hade jag på mig min fina t-shirt som jag fann i garderoben igår när jag rensade och ett par nya sköna jeansleggings. Idag har vart en fin dag, jag var på second hand med min pappa och fann en fin,fin burk och en jättefin cardigan, när jag klev upp så hade jag fått två brev av två brevvänner och tidningen chic,skrivit ett långt brev, det har vart en fin dag helt enkelt! Jag har mått finfint hela dagen.

Nu lyssnar jag på fin,fin musik, nämligen det här:Kvinnor som gör ruskigt bra musik och jag hade en grå långärm på mig också, men den var för tråkig för att vara med på bild.

Ja, jag älskar ordet fint, men det kanske ni har märkt i min blogg också,fniss.

Puss


Emma

Du är så fin, så fin. Åh det är underbart fint att läsa dina fina inlägg, det borde jag göra oftare. hihi.

2010-03-11    13:06:33    http://ynklig.blogg.se/
Hanna

Så gosigt söt t-shirt!

2010-03-11    21:29:23    http://helh.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback