Jag skrev ett långt inlägg om hur jag var irriterad över det där Marsvinet som dödades i Landet Brunsås och en massa annat, men dum som jag var så raderade jag det och orkar inte skriva ett nytt, så istället får ni torsdagskvällens slappa klädsel.

2010-03-12 | 01:10:22 | Direktlänk | Dagens outfit | 5 Kommentarer






Mitt hår är mjukt och gosigt, jag gjorde hårinpackning idag och tvättar det inte lika ofta längre, dessutom sköljde jag med kallt vatten det sista jag gjorde för det har jag börjat göra, för det är bra för håret! + att jag inte kammade håret eller något medans det var blött eftersom det är dåligt att göra det, har inte ens kammat håret nu när det är torrt heller eftersom jag tycker det ser så mysigt ut och jag smörjde in mig med äpple-vanilj bodylotion så nu luktar min kropp mums och är mjuk. Men någon dag ska jag göra den där hårinpackningen som verkar himlans bra och som inte innehåller en massa skit och snart ska jag nog göra sån där super ansiktsmask igen för ansiktet blev super utav den.

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar, kanske göra en kopp te till också? Te är ju så gottigt! I morgon blir en finfin dag, för det vet jag bara. The Sounds t-shirten har jag haft sen jag var tolv-tretton år, det är lite roligt och den använder jag som slapp tröja eftersom den är så himla stor. Den var stor när jag köpte den med, men den är ännu större nu, eftersom jag var större då.  Långärmen är tre, snart fyra år gammal och himla skön+att det är fint mönster på den på ryggen, sen har jag på mig mina mysiga dundersköna pyjamastights.

Puss och det som är bra med att ha haft min piercing i flera år är att jag kan stoppa in den när jag vill, eftersom det aldrig verkar växa igen som tur är, fast ibland kan det vara lite trögt att stoppa in den hehe.


Linda

Vad kul att ansiktsmasken funkar bra :)



Men.... vad var det för marsvin som dödades?!?!? :(



2010-03-12    10:37:35    http://taggtroden.blogg.se/
Anneli

Jag har faktiskt börjat spendera mer tid utanför internet, mest facebook status som uppdateras. Lite tråkigt men ändå ganska skönt.

Tror det är en anledning till att det är så lääänge sedan..



Känns som att det lätt kan bli så.

Men det är nog skönt att ha lite vila också,

än om jag kan tänka mig att det blir tråkigt och fattigt i längden.

Hoppas du får iväg det där mejlet!



Ja, klänningen kommer nog ingen vilja ha, tror storleken är ett stort monster..

Tanken ä r att den ska bli förstor för mig också...;)

Har försökt sälja av en hel del saker men ingen vill ha något så..

tror det blir att skänka bort eller slänga snart.



Jo jag studerar fortfarande, vi slutar i maj, jag är sådär lagomt less nu.

Tycker vi kan ha våran slututställning och sluta, nästan.



2010-03-12    12:13:42    http://stjaarnkonst.blogg.se/
nicolina

jag skämde bort mig med ansiktsmask igår, så härligt! hårinpackning borde kanske också göras snart, har dock aldrig haft slitet hår i hela mitt liv & därav glömmer jag nästan bort att göra det ibland..:) & the sounds dom är bra, wuhu! så grymma live!



& tack för brevet, svar kommer, det kommer ♥

2010-03-12    16:11:14    http://somettbrevutanslut.wordpress.com
Hannan

väldigt fin tshirt. och min lilla labrador är tre. fyller fyra iår! hur gammal är din? :*

2010-03-12    16:24:52    http://musikpolis.blogg.se/
Therese lomographer.photographer.

sv: jag tackar så hjärtligt. btw snygg tröja! (bra band)

2010-03-12    21:38:43    http://vosreves.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback