Samma nätter väntar alla.

2010-01-21 | 01:52:53 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Jag gick och la mig klockan ett och låg i sängen tills nästan alldeles nyss. Tänkte en massa och kände mig svag. Mina fötter var alldeles iskalla som vanligt och hans fötter kunde inte vara där och värma mina och jag är jättetrött och kan inte somna och läste lite ur min diktbok som jag fick av Lenita. Blev kissnödig och var tvungen att kliva upp. Lyssnar på Markus Krunegård och ska gå och lägga mig snart igen. Kan jag inte somna då heller, så får jag väl skriva ett långt brev till Lenita eller något sånt fint. Jag vill bara att hans varma kropp ska ligga jättenära min kalla kropp och att vi bygger ett bo av varandras kroppar och hans ben är invirade i mina ben och jag tycker om honom så mycket. Den här natten känner jag mig svag. På nätterna blir allt så mörkt och ensamt. Då känner man sig verkligen ensam på något sätt och jag hatar sömnsvårigheter som jag har ibland, speciellt när man är så himla trött som jag är just nu. Jag vill dricka te för att bli varm i kroppen men då kommer jag kissa istället, men jag tror jag kanske ska våga göra en kopp te, jag får se. På fredag ska jag ta en fika med Marie det blir superfint i alla fall.

Nu ska jag lyssna klart på låten med Markus krunegård och i morgon eller kanske inatt ska jag skriva kärleksbrev, så jag kan skicka med lite goda teer till pojken som är den finaste jag vet.

Hoppas ni andra där ute i världen sover gott just nu och är ni sömnlösa som jag hoppas jag ni somnar snart.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback