En lista

2010-01-26 | 03:09:13 | Direktlänk | Blandat | 7 Kommentarer
som jag snodde ur mitt exs blogg, fast han var den enda som gjorde slut med mig på ett bra sätt genom att göra det i verkligheten, de andra körde med internet hahahahha så omoget, fast iofs så var de inga att ha, men nu har jag ju hittat min drömpojke som jag är helt sjukt lik eller vi är olika på vissa plan med men ändå och han är mums snygg :).

Hur gammal är du om fem år? 25, i år fyller jag ju tjugo och får gå på systemet wow! Fast inte först i oktober men ändå..

Vem var den sista du träffade? Min pappa fast han träffar jag ju varje dag men ändå!

Hur lång är du? 171 om jag inte har växt eller krympt sen senast jag mätte mig haha.

Vilken var den senaste film du sett? My Blueberry nights

Vem ringde du senast? Min pojke i lördagsnatt när jag skulle promenera hem ifrån Robert i mörkret, så jag fick sällskap i telefonen halva vägen och slapp vara lite smårädd.

Hur löd ditt senaste sms och till vem? Något mysigt sms till min pojke, jag raderar ofast smsen som jag skickat, så det är inte så lätt att komma ihåg.

Vad är dagens planer? Sova? det är ju trots allt natt nu men eller så ser jag på en film eller något sånt trevligt. Sova är tråkigt ibland.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag föredrar sms men jag ringer ibland med! Det är ju som smidigast ibland.

 

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta :)

När såg du senast din mamma? Haha idag!

Vilken ögonfärg har du? Brun-gröna.

När vaknade du idag? Elva, somnade om till kvart i ett och sen till halv två, fett kasst. I morgon ska jag gå upp senast tolv!

Har du någon gång hittat en katt? Hittat och hittat, jag har sett katter, men inte hittat hehe.

Vilken är din favoritplats? I min pojkes säng, vi bosatte hos där, nu vill jag tillbaka dit! Ibland tycker jag inte om avstånd!

 

Vilken plats föredrar du minst? Öh, min gamla skola haha, fast det var väl mest för att jag inte trivdes. Jag vet faktiskt inte.

Var tror du att du befinner dig om tio år? Göteborg? Fast PARIS mest av allt. Min pojk får bli bilmekaniker i Paris och jag får jobba på ett gosigt cafe, drömma får man ju göra och eftersom jag lever i tanken att han är den rätte så, men man ska inte planera. Då blir allt bara fel.

Vad skrämde dig som barn? Hm, Ormar och mörker utomhus.

Vem fick dig att skratta senast? Jag vet faktiskt inte.

Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, fast jag äger inga tyvärr.

 

Har du stationär eller bärbar dator? Vi har en stationär. Men jag ska skaffa en bärbar när jag får mer pengar!

Sover du med eller utan kläder på dig? Haha, vilken fråga, det är helt olika, men naken eller trosor eller mer kläder om det är kallt.

Hur många kuddar har du i sängen? 3

Hur många landskap har du bott i? Bara örnsköldsvik tyvärr, men snart drar jag härifrån i alla fall till min pojke längre än förra gången! 4 dar eller knappt det är alldeles för lite i någon man håller kär.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, det är gosigt på sommaren.

Är du social? Jadå med rätt människor så.

Vilken är din favoritglass? Hm, det finns ju så många goda, men all sia glass är himla god, men för att låta lite lyxig säger jag nog half baked med ben och jerry åh, nu blev jag sugen på den, eller typ krossad choklad glass, mmmmm gott!

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta, köpa en massa trevliga ting, resa en massa, skänka till sånt där bra.

Tycker du om kinamat? Det är helt okej. Men indiskt är godare!

Tycker du om kaffe? Ja, med lite mjölk i så.

Vad dricker du till frukost? Helt olika! Men en kopp te är aldrig fel!

Sover du på någon särskild sida? Haha, nej.

Kan du spela poker? Har aldrig spelat det.

 

Tycker du om att mysa? Jag älskar att mysa i alla fall med någon så fin som Levi, som jag känner mig trygg med naken och allting. Jag måste erkänna att han är den första jag känt mig trygg med naken och det är ett jävligt bra tecken!

Är du en beroendemänniska? Nej.

Känner du någon med samma födelsedag som din? Haha nä jag tror inte det.

Vill du ha barn? Någon gång kanske.

Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttelite franska som knappt ens räknas att jag kan och pyttelite tyska.

Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

Föredrar du havet eller en pool? Havet.

Vad spenderar du helst pengar på? Fika!

Äger du dyra smycken? Nej.

 

Vad var det senaste du stoppade i munnen? Mackor, men funderar på att stoppa något i min mun snart, fast funderar på vad det skulle vara.

Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa är fantastiskt kul! Eller hela min familj, min pojke är rolig, vafan finns så många roliga människor!

Välj ett ärr på din kropp? ett på min arm sen jag brände mig på ugnen någon gång förra året.

Vad har du för ringsignal? Någon som finns att välja på min mobil bara.

Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, eller liten och liten, jag tror mina föräldrar har sparat plagg sen vi var små ute i förrådet eller något sånt. Har fått för mig det i alla fall.

Flirtar du mycket? Aldrig, i så fall bara på skoj.

 

Vart togs din profilbild för din blogg? I Elses lägenhet i Göteborg i hallen.

Kan du byta olja på bilen? Nä, men det är väl lätt att lära sig.

Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har aldrig kört bil hahahahahhahaha skäms lite nu.

Vilken var den senaste bok du läste? En fin bok om två tjejer som blev kära i varandra.

Läser du dagstidningen? Ja då och då, vi får den liksom varje dag.

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3!:)

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag skrev faktiskt ett helt brev till min brevvän Emma :).

När var du i kyrkan senast? För jättelängesen, för jag minns det inte ens.


Linda

Tack snälla Lisa! <3 Ja ibland tänker jag att man skulle haft en hund att gå ut och gå med! Det är roligare att gå då :) Men nu har jag börjat lyssna på ljudböcker, så kan man variera om man vill ha musik eller en bok, också bra :)

2010-01-26    09:50:59    http://taggtroden.blogg.se/
Felicia

cafébiträde på ett mysigt litet café låter ju perfekt!

jag ska läsa anatomi och fysiologi och det visade sig vara första kursen på sjuksköterskeprogrammet. jag har funderat på sjuksköterska så om jag börjar läsa till det någon dag har jag redan första kursen :) fast detta var omedvetet från min sida!

egentligen vill jag bli läkare, men 18,5 räcker inte :( bajs. hihi

kram på dig <3<3

2010-01-26    11:04:06    http://felischa.blogg.se/
Kalle

vinn en miljon, skänk till nåt bra - mig ;)

2010-01-26    15:38:45    http://www.vibbkalmar.se/bloggar/kalle-nilsson
Hannan

listor är alltid roligt. och ganska så fint!

svar: åh, du är så snäll. jag blir alltid så glad av dina kommentarer. puss fina du!

2010-01-26    16:26:05    http://musikpolis.blogg.se/
pelle

wow, fyller du systemet iår? det är högtidligt ju! ;D

2010-01-26    19:42:35    http://pellespersonliga.se
Sofia

SV: åh tacktack! Du passar utmärkt i den hårfärgen!



Jag ska läsa snart, hinner inte just nu! Puss! :)

2010-01-26    20:35:17    http://www.implodanter.blogspot.com
Erika

Långa listan.

Kinamat är godare än indiskt.Faktiskt ;)

Jag går bara i kyrkan när jag är tvungen, bröllop och begravningar typ.

Skickade faktiskt in utträdesblanketten igår så nu är jag snart "hedning" ;)



Vi ses imorgon vid gallerian som vanligt.



Kramen!

2010-01-26    21:26:29    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback