Trött tanke

2010-02-23 | 03:21:23 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Nej nu slutar jag upp med att läsa bloggar och går och lägger mig faktiskt. Det har förövrigt vart en fin natt. Jag pratade med min pojk vid elva och det var finfinfint. Sen skrev jag ett långt brev till Lenita och åt kvällsfika. Nu har jag läst lite bloggar eller ganska många, fast inte alla jag följer. Man kan ju inte läsa alla bloggar jämt. Speciellt inte när man är trötter som tusan. Fast ska nog läsa nån till. Nu har jag i alla fall gått och borstat tänderna, så är galet fräsch i munnen och mitt hår är lent som tusan och glansigt efter dagens hårinpackning och det blir nog att läsa lite Allas i sängen innan jag somnar, hej tanttidning hihi.

Nu blir det att gå och borsta tänderna fast först äta en liten banan och sen hoppas på att jag drömmer söta drömmar. Hoppas ni alla där ute sover gott just nu och min dag imorgon blir nog bra.

Puss

Angeliqa

Det är svårt att slita sig från datorn när man väl sitter där, och ännu svårare är det att få tid till att läsa alla bloggar som man följer. Alla skriver så himla intressant och bra också, så man vill ju gärna läsa varje dag :)

2010-02-23    10:33:02    http://sopnedkast.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback