Glädje i hela mig.

2010-02-14 | 01:45:15 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Är på himla bra humör idag och det är så himla fint. Älskar såna dagar. Fler såna dagar borde man ha. Men de kommer i alla fall då och då och de är ju alltid fint. För just nu är jag glad,glad,glad för min dag har vart fin och känns som jag inte har några bekymmer alls i världen. Bara njuter av nuet helt enkelt och är glad över att jag har världens finaste pojkvän. <3 Lyssnar på en trevlig spotifylista också som jag fann i Kalles blogg :). Nu ska jag läsa vidare bloggar tänkte jag och måste typ kissa igen, fryser så jag dricker te och då blir man ju extremt kissis! I alla fall om man dricker stora koppar te, hej spännande information värre HAHA! :)

Emma

Sv: åh fina fina du. Jag mår inte bra, egentligen. Men det har hänt så jättemycket och smsade med Krille igår första gången på JÄTTElänge och han har inte velat ta kontakt med mig bara för att han inte själv ska må dåligt, (han tycker jag mår dåligt) han kallade sig själv egoist och sa att det kanske är själviskt att tycka så, men jag förstår honom. Han läser min blogg och jag vill inte att han ska tro att allt är så skit som det egentligen är. Jag ger upp lite, det syns, det gör det verkligen. Du har så rätt i allt du säger, du är en verklig ängel Lisa, du betyder så himlans mycket så jag vet inte ens hur jag ska skriva det.



Idag är det alla hjärtans dag. Jag vill säga till dig att du är en så himlans fin vän, en sådan som inte finns många av, kanske två, eller tre men inte flera. Jag är så glad och tacksam över att jag hittade din blogg, att vi började brevväxla och att du är den enda vän som jag kan berätta allt för och inte må dåligt över det efteråt. Du är väldans fin Lisa, och jag hoppas att du får en riktigt, riktigt bra dag idag, nu ska jag till stallet, till mig älskling och ta hand om honom extra mycket. Puss och Kram <3

2010-02-14    10:08:34    http://ynklig.blogg.se/
Peg

Vad fint är du är glad! Och alltid färgglad som en vitaminbomb i vintermörkret! Härligt.



Ja jag är en veggie :) :) Och det skulle va mysigt och ses nångång. Du får som sagt höra av dig ;)

Kramis

2010-02-14    12:03:31    http://polkadotparadise.blogg.se/
Sofia

SV: Åh, så mysigt med små fik! <3 Te är så jäkla underskattat, så det finns inte! Och chai är dyrtdyrtdyrt.. så jag kan inte dricka det så ofta själv heller, tihihihiih! <3



ÅH, så underbaaaart! De är alla hjärtans dag och du är glad och kär. WIHE!

2010-02-14    18:31:43    http://www.implodanter.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback