Det är natt nu och jag har gått runt i mysiga kläder hela kvällen och det är så himla skönt och jag saknar dig för du är min drömpojke som jag tycker om så himla mycket och att hångla med dig eller att hålla din hand är så himla fint <3

2010-02-03 | 00:11:16 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer






(Jag tycker jag ser kort ut på bilderna men jag är inte så kort, faktiskt 171! hihi.)

Dricker Bluefruit te i en stor kopp och vet att jag kommer bli kissig men jag orkar inte bry mig för te är ju så himla gott och jag älskar stora koftor och bekväma kläder, jag hade mina jeansleggings förut idag och de fick jag bara dra upp hela tiden och sånt är så himla drygt, mjukisbyxor är skiten alltså om man bara är hemma. Lyssnar på en fin lista på spotify och jag får minnen när jag dricker i den här koppen för jag fick den av en tjej i lågstadiet eller var det kanske mellanstadiet? Minns inte. När jag hade födelsedagsfest en gång och den är himla fin med mitt stjärntecken på, men hon och jag kom aldrig så bra överens, bara ibland, fast oftast kom vi inte så bra överens hon och jag. Nu ska hon ha barn och det känns helt galet. Hon är ett år äldre än mig och hon har nog inte haft det så himla lätt här i livet. På något vis tycker jag synd om henne, men jag hoppas allt ska gå bra för henne också.

Nu ska jag läsa vidare i en blogg jag hittade idag och sen läsa några andra och dricka upp mitt te. Hoppas jag lyckas somna när jag väl lägger mig också.

sofia schöön

coolt att du har kvar en kopp du fick för så länge sedan, alla mina koppar från låg/mellanstadiet är sönder. :S

2010-02-03    22:53:11    http://sofiazim.blogspot.com/
Emma

Myskläder är det bästa. Du är så himlans fin och lång o.o Jag är en kortis hihi, är bara 163 :D

2010-02-05    10:59:56    http://ynklig.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback