November, del 11 av 12,2010

2010-12-28 | 23:36:13 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
November började med att jag gosade med hundis.
Samma dag fick jag en bok av fina Catarina, den var helt underbar, den rekommenderar jag! I födelsedagspresent i efterskott typ :).
Var på fest hos Robert och det där blev typ årets festarklänning och där hade jag och Christian en tävling den som höll sig för att prata längst vann och jag vann! Men det var ansträngande!
Den 6:e november träffade jag Jose som jag hade pratat med i nån månad, det var trevligt och fint, han är en finfin vän!
Invigde en loppisshoppad top! :)
Hade en finfin t-shirt på mig och dagen efter så var jag på Maskerad där jag var Twiggy, har tyvärr inga bilder från det. :(



Fick en jättefin och gosig pyjamas utav min fina mamma!



Köpte en underbar tröja på tradera som jag älskar och var på introduktionskurs för distanspluggande och när December är helt slut kommer December med! I slutet på November kom Jose upp hit till Örnsköldsvik, vi gick på krogen och slappade bara och jag längtar tills vi ses igen för det är så skoj att umgås med honom! :)

catarina

aw, boken : kändes som det var dunderbra att skicka den. så himla fin att jag kände du också var tvungen att läsa :

2010-12-29    09:55:41    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback