Juldagens festande del 2, en del som bara handlar om en snygg tjej mums! :* och syskonkärlek. <3

2010-12-28 | 00:41:02 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Fast hon ser värsta brun ut i ansiktet men det är hon inte, förfesten var grym! Krogen var grymt. Efterfesten var sjuk,sjuk,sjuk så det ska jag inte berätta här hehe, något måste man ju hålla hemligt, men lite hångel blev det ju fast killen var typ klängig och sånt, inte så trevligt, men är man full så är man hehe!  Grymt kul hade vi i alla fall på förfesten och krogen! :) Men killen raggade ju upp mig och sa att jag var snygg i alla fall och jag förstod mest ingenting. Fast det var skönt när han drog från efterfesten sen, sen däckade jag i en grymt skön säng, men det var ju mysigt och galet i alla fall, nu säger jag inget mer hahahah. Nästa gång ska jag hitta ett bra ragg som kan bli något, typ nu drömmer jag om den där coop killen igen, åh han är så fin! Fint att drömma. Nån gång ska den rätte dyka upp, så länge väntar jag!





Min syster är typ världens finaste mmm! :)




Vi spexar hihi!
Spexismex. Fotograf:Sanna
Dansar och råkar ta sig på bröstet typ? haha!
Fotograf:Sanna, hej gubben som också hängde med oss, en bekants pappa :).
Knäppisar :). Fotograf:Sanna
Spexiga brudar bah!
Sanna ser nykter ut och jag onykter, men jag tror hon var onyktrare än mig, men man vet ju aldrig ;P.
Sanna är söt och jag ser lagom knasig ut på den här alltså.



Fotar och är glad! :)

Strax kommer del 3! :D Jag tog en massa bilder alltså.

catarina

jag älskar din systers klädsel! & som du säger - hon är verkligen fin. :)

2010-12-28    09:26:33    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Li

Tack så mycket fina du. Vad tjusiga ni är!

2010-12-28    11:30:22    http://lithesupercat.blogg.se/
danni. blåmärken i mitt huvud.

ser ut som en jättefin kväll! båda ni är söta :)

2010-12-28    11:41:29    http://expectopatronum.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback