PS: IDAG ÄR SISTA DAGEN NI KAN BUDA PÅ SAKER PÅ MIN TRADERA, FÖRUTOM EN SAK SOM GÅR UT I MORGON. HINNER NI INTE BUDA PÅ NÅTT SOM INTE FÅTT NÅTT BUD, MEN ÄNDÅ ÄR SUGNA, GÅR DET BRA ATT SKICKA ETT MEJL HIT [email protected] FAST MED SMÅ BOKST

2010-08-03 | 12:02:48 | Direktlänk | Tankar | 6 Kommentarer
ÄVER.


Så buda på. Nu ska jag göra i ordning mig, äta frukost och sen cykla intill stan för att gå till banken och skaffa fram lite pengar, trevligt! Så kan man kanske köpa lite nya kläder eller så. Men mest var det ju för att jag behöver lite pengar till Urkult så att säga. (Det har blivit mitt nya ord, så att säga) Sen ska jag träffa en fin vän för en liten fika, som jag inte träffat på länge.
Jag la mig alldeles försent inatt, för jag pratade med en jättegosig fin internetvän i telefonen, haha, så kan det gå! Sen är han och jag värsta, hej vi kan aldrig sluta prata typ bah. Gosigt och haha nej, nu tänker ni. Har Lisa gått och blivit kär igen för hon pratar med den här killen så mycket? Nej, jag kommer aldrig mer bli kär över internet (HOPPAS JAG FÖR TUSAN,GRR!) och just nu känner jag inte behovet att bli kär i någon. För jag vill bara kramas lite. Jag hittar någon när jag hittar någon, man ska inte leta. Jag vill vara fri och singel ett tag först. Så det inte går åt helvete igen. Vill inte göra fler misstag!
PUSS!

Lo

eller hur! 50'talet var så himla fint.

2010-08-03    12:18:13    http://thesatisfaction.devote.se
sandra

ja. den är verkligen supersöt! nej, inte jag heller ;P min rumpa ser helt gigantisk ut och jag känner mig som en tant. men man kan inte passa i allt! hellre att inse det, slopa modet och klä sig i vad man passar i än att följa allt slaviskt! (:

2010-08-03    12:56:10    http://wearenowhere.blogg.se/
Rebecka

Sv: Nej, jag ska bo i en egen lägenhet. Har aldrig bott själv och tänkte att det var dags för det!

2010-08-03    13:36:55    http://stormsvala.blogspot.com
höhö

Den där internetvännen du har borde vi kindnappa och skicka upp till Norrland till dig!;)

2010-08-03    14:26:56   
Lina

Du, en sak bara, haha, du behöver väll min adress? :)

2010-08-03    16:25:54    http://killamangiro.webblogg.se/
Lina

Det var ingenting, nu såg jag mejlet ordentligt.. Haha.

2010-08-03    16:29:41    http://killamangiro.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback