Onsdag och nu är jag trött i ögonen.

2010-08-25 | 17:35:31 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Min första dag gick bra. I morgon börjar jag halv sju, skulle gjort det idag också, slutar 13.15 så det är ju rätt gött. Ska sova tiiiiidigt ikväll. Är helt död alltså. Eller inte död, men trött som tusan och frusen. Ska nog kanske skriva ett brev ikväll eller se någon film. Fast då kanske jag somnar istället. Men sen nästa vecka jobbar jag på ett annat ställe och sen får jag se vad som händer helt enkelt. Får hoppas jag får jobba mera sen ;). Fast spela roll om jag somnar när jag ser på film. Skulle ändå kunna somna ikväll. Usch vilket tråkigt trött inlägg. Men nu vet ni ju att det gått bra i alla fall!

Idag var det snurrigt i mitt huvud, så himla mycket nya ställen, själva arbetandet och så gick väl bra tycker jag. Sen när jag gick och köpte lunch, den var inte så god, nu vet jag att man inte ska köpa sallad på Trekanten! Ja, då gick jag ju vilse och hittade knappt tillbaka till personalrummet. Klant som man är, inte lätt när det är så mycket dörrar o grejer! Men jag hittade dit tillslut i alla fall. Men nu vet jag ju precis vart det är åtminstone. Blir skönt att vara ledig på fredag och sen hela helgen, så man får sova ut lite igen hehe. Fast ikväll ska jag sova vid 9-10, jag längtar haha :). Sov ju inte så himla mycket inatt, heh.

Nä snart blir det lax och bulgur. Blir nog gott hoppas jag.

Puss

marie

mums med lax !

Vad roligt att det gick bra med jobbandet! :)

2010-08-25    18:18:39    http://lillbrun.blogg.se/
/C'

sv; tack! jag gillade själv det gråa, lite annorlunda :-)



& angående kameran; låt oss säga såhär; den blev en för tidig julklapp (a) fick den för ett jäkla bra pris & pappa har varit skitgullig och tänkt tanken länge att vi skulle skaffa mig en ännu lite bättre kamera eftersom jag är så fotogalen :D :D så nu är jag happi som tusan, för nu är den miiin =D =D!! haha, du kanske inte fattar vilken lycka det är för mig, men ändå (a)



& btw, kul att första dan gick bra! =) det måste varit för jag höll tummarna ;D hah nä, men faktum är att jag tänkte på dig imorse när jag gick upp vid 8, tänkte att du varit uppe sen två timmar tillbaka & säkert redan var igång & arbeta, hehe. jag vet ju hur det är, var med om det själv i 3 veckor ;> men det är ju jävligt gött med cash! då kan du ta & komma hit tycker jag, när du blir lite rikare (a)



pussar <3

2010-08-25    22:23:09    http://differentways.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback