Onsdag

2010-08-18 | 21:45:10 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Mitt nya linne som jag köpte på Gina Tricot i måndags och min flanellskjorta från Hjula haha! :) I dag har jag mest haft ont i magen, tagit det lugnt, påbörjat ett brev, hängt upp tvätt, vart trött, lagat lax och pasta till middag. Ingen speciell dag med andra ord. Ska snart ta en till alvedon och sen sätta mig i soffan med fin musik och en kopp te.
Puss.

/C'

mycket fin(t)! <3

2010-08-18    22:16:50    http://differentways.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback