Jag är kass på att blogga just nu och borde egentligen lägga upp massa inlägg jag har på lager men orkar inte så jag bjuder på en liten bildserie som jag nyss tog för inatt är jag på bra humör och tycker jag är himla fin. Såna nätter uppskattar jag!

2010-08-15 | 02:42:15 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer
Fast sanningen är nog att jag har himla fina dagar och har mycket för mig. Livet leker åh. I dag har jag vart hemma hos Erika och fikat, hon fyllde år idag, sen har jag gjort en massa annat fint med och ätit mjukglass, champinjonsås med pasta och annat gott. Mums och jag är så sjukt glad inatt och har vart på helt jättebra humör hela dagen. Jag älskar bra dagar!
HEJ JAG ÄR RÖD FÖR DET ÄR JÄTTE VARMT INOMHUS OCH JAG ÄR VÄL ALLTID RÖD :D
Alltså jag orkar verkligen inte noppa ögonbrynen, jag gillar mig själv ändå va! och hej söta rara fräknar, jag gillar er och pormaskar men jag gillar er också!
Jag är fin för det är faktiskt sant. Jag tycker det inatt och ni tycker det. Jag har inget att klaga på! :D Dessutom var det 2 killar igår som kollade in mina ben, när jag hade strumpbyxor och korta shorts på mig, hahahahah, det var kul!!! ;D
Knasmin bruden!:)
Sen blåste jag upp kinderna och såg mest knäpp ut, men jag är väl rätt charmig ändå? haha! VET ATT HÅRET SER SLITET UT MEN DET ÄR SJUKT INTE SLITET FAKTISKT! Det gör ju det ibland utan att de behöver vara det! Nä jag ska inte klaga som jag alltid gör men nu har jag ju bara sagt fina saker om mig själv?
PUSS!

A.

aw, söt du är!



sv: tack! och ja, min fina klädställning kom med på bild :D älskar den!



julia

gud va söt du är!

2010-08-15    20:58:52    http://yourshadow.blogg.se/
underbaraclara

Instämmer med föregående talare. Herregud så söt

2010-08-16    21:06:37    http://folkbladet.nu/underbaraclara
Johanna

Fräknar är så himlans fint.

2010-08-17    20:00:07    http://barahimlenserpa.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback