jag är hemma igen

2010-08-08 | 22:21:20 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
men orkar inte lägga upp något. men Urkult var mitt femte år i år och det absolut bästa Urkult, så sjukt galet och roligt. Men 2008 ligger tvåa efter det. Ah. det var helt underbart. Nu borde jag gå och duscha. Men bloggar mer nån annan dag.
Puss ni vet att jag är hemma nu bara igen och har hånglat och sånt där. Fast önskar jag fick hångla med fler fina människor. Åh, den där killen med lockigt hår åhh. Det är sorgligt och saknigt. Men dock så skönt att vara hemma igen! Nästa år kanske jag åker dit igen. Vore fint. Urkult ligger varmt om hjärtat mitt.

Linda

Tack själv, det var en fantastisk helg! :D

2010-08-08    23:10:53    http://taggtroden.blogg.se/
/C'

åååh, more details please! :D haha, fan vad nice att du fick en sån efterlängtad helg :D :D <33

2010-08-09    05:50:46    http://differentways.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback