Om gårdagen

2009-05-31 | 13:59:08 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer
I går var en fin dag, jag börjar med att berätta om den i skrift, sen får ni se lite bilder när Robert lagt upp på bdb.

Låg och sov ett bra tag.
Ringde min syster i sängen och jag tappade ner min telefon från min loftsäng och hör min syster säga "hallå,hallå" så jag förstår att telefonen har klarat sig.
Kliver upp och pratar klart.
Duschar och äter frukost.
Går ut i den stekheta solen och cyklar när jag är klar att cykla iväg.
Kommer fram till stan och är alldeles svettig.
Träffar fina Sanna,Robert,Jimmy och hans bror.
Går på systemet och skaffar alkohol, eller inte jag, jag är ju för liten.
Sedan promenerar jag och Sanna till H&M, där jag hittar ett fin,fin,fint linne med blommor på och sedan går vi runt lite i gallerian och sitter sedan på blåbär och trycker ett tag.
Sen går Sanna och jag till Barista och jag köper mumsigaste chailatten, mums!!!!!!

Nu händer något konstigt, när vi sitter ute på parkbänken, kommer en gubbe framtill oss, han sitter i rullstol, börjar prata om en massa konstigt, hur Robert ska skydda sig för att inte hamna i fängelse? Hur han ska skydda sig i afrika eller vad fan han sa,jag och Sanna bara skrattar åt allt han säger, sen blir vi lite rädda.

Han säger även att Robert ska skydda sin tatueringar, det första han gör och att våra piercingar är jättefula,speciellt min som man kan dra en tjur i.

Sedan säger jag flera gånger "Robert ska vi inte gå", men när den här äckliga och läskiga gubben har hållit i Roberts arm och nuddat hans ansikte, så går vi.
Jag är fortfarande lite rädd,efter den konstiga händelsen.
Vi promenerar åter igen lite i Gallerian och sedan går vi hem till Robert där jag dricker vatten, var sjuuuuuuuuuukt törstig!. Under denna dag hade jag även problem med mina trosor som bara var elaka hahahahhahaha.

Sen går vi till Östra i värmen och handlar god mat. När vi är hemma hos Robert igen, är Sanna arg på mig för att jag glömde att packa ned hennes chokladbit, jag såg den inte ens.

Sedan softar vi tills vi går ut i solen och grillar, dricker lite gott och blir mysigt fulla, i alla fall jag och Sanna blev det, jag på  bara 2 cider, det är kul att vara lättpåverkad!

Men halloumiosten blev inte riktigt grillad, så den smakar som frigolit, var väl ingen hit precis, men potatissalladen var god, tomaterna och paprikan, även mina chips, fniss. Men jag vill smaka på Roberts köttbit och säger att det smakar gott, smakar lite till och utbrister: bryr man sig inte så är det gott.
Sedan går jag upp till Robert för att hämta efterrätten men jag får inte upp hans tröga ytterdörr, går tillbaka och de säger att jag ska lyckas. Jag lyckades få upp dörren tillslut.
Sedan går jag tillbaka, vi äter efterrätt bestående av hallon och glass, men det kommer så sjukt mycket mygg så jag dör lite, eller alla tre blir irriterade. Jag hinner inte ens äta upp glassen innan vi går. Jag har händerna fulla så jag äter upp glassen med bara munnen och ingen sked, så ni kan ju tänka er hur mycket jag sölade.

När vi kommer tillbaka till Roberts lägenhet, dricker vi lite till, dansar och flummar runt, jag och Sanna i alla fall.
Sen skulle de plötsligt bada i Roberts badkar, så då var det bara för mig att cykla hem.
Fick låna en ful tröja som matchar min stil verkligen eller inte, hahahhaha.

Cyklar hem och när jag cyklar så går det så snabbt, som att jag nästan flyger! Sjunger högt som fan till musiken jag lyssnar på i min mp3, utan att bry mig ens, det var fint.
När jag kommer hem dricker jag två stora glas vatten, pratar på msn, är fortfarande full, nu har jag druckit 3 cider och en öl.
Lättpåverkad är finast som sagt.

Går och lägger mig klockan tre, kan inte somna,smsar lite men ingen svarar, konstigt, så sent.
Somnar tillslut.

Det var en ganska lyckad kväll och dag på det stora hela.

Förutom att idag ångrar jag mig att jag smakade lite, lite kött när jag var berusad, men sånt kan hända vem som helst. Man tänker inte lika mycket när man är berusad.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback