-

2009-03-21 | 23:59:15 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Det är ångest nästan jämt.
Just nu är det berusad.
Tankar
och American pie något nummer på tvn
Jag borde gå hem.
Men jag orkar inte.
För jag hatar att gå hem på natten.
Det är skola på måndag.
Jag ska kirra klart en skoluppgift i morgon.
I morgon ska jag göra till en bra dag också.

Nu ska jag dejta bäddsoffan.
I morgon hoppas jag på sol igen.

Puss

Felicia

Tack för din röst!

Kram Felicia

2009-03-22    00:42:40    http://flishas.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback