Lista

2009-06-22 | 14:38:52 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Stulen ifrån http://idalinneaogren.blogg.se/

Matvanor:
Bästa maträtt? svampsås och tagliatelle (min nya favorit), pizza osv, jag gillar så mycket olika maträtter.
Bästa dryck?  Iste på sommaren, men bästa är te.
Hat dryck och maträtt?  Hatmaträtt är kött, jag äter ju inte kött, men ja, om jag ska säga något som jag kan äta, så säger jag bruna bönor och hat dryck har jag ingen som jag kan komma på just nu.
Bästa alkoholdryck?  vin och cider, vin för man blir lätt full fniss.
Använder du smör på smörgås? Klart.
Smågodis eller färdiga påsar?  smågodis.
Favoritglass?
ALL GLASS ÄR GOD! Jag har ingen riktig favorit där.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?  Olika som fan.
Har du mer skor än kläder?  haha verkligen inte.
Favoritplagg? har så många plagg jag gillar, men min blåa vindjacka, den är grymt skön och bra.
Hatplagg? Har inget hatplagg :>. Man använder väl inte sånt man inte gillar heller?

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?  inget tog ju just studenten, men börjar sommarjobba om ett litet tag.
Vad vill du bli?  jag vet inte, men det löser sig.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?Har inget just nu sa jag och jag trivdes inte med min utbildning tyvärr.. Men första året gjorde jag det.
Är lönen viktigast?  nej,verkligen inte.

Boende:
Lägenhet eller hus?  Hus, men lägenhet blir det senare och det ser jag framemot!
Framtidsplaner med boende?  lägenhet.
Litet eller jätte stort?  litet.
Drömboende?  det vet jag inte riktigt, men en lägenhet i paris, vore fantastiskt. Eller i Göteborg.
Landet eller mitt i stan?  landet.
Mysigt eller sterilt?
  mysigt!

Lite allt möjligt:
Har du barn?  Min hund är mitt barn, eller familjens hund.
Är otrohet okej?  Självklart inte.
Älskar du någon?  jag älskar hela världen, men klart jag älskar mina vänner och min familj, de söta hundarna och så, de betyder ju mest, jag är dock kanske inte världsbäst på att visa det.
Betyder familjen mycket för dig?  ja,  det är klart.
Är du lojal?  jaa.
Tycker du om att dricka dig full?  oja.
Hemmafest eller gå ut på krogen?  bägge två är fint.

pelle

Hold your horses, har du faktiskt VARIT i Pålsboda? HAHHA! Världens ände ;D

2009-06-22    22:36:00    http://pellespersonliga.se
Daniel

Kul att läsa mer om dej! :)

2009-06-23    14:24:44    http://danielfagerholm.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback