gagaga

2009-06-16 | 16:53:37 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
I dag är jag IRRITERAD.

1. På att min mens inte vill försvinna, men snart så, det finns ju hopp! MENS ÄR BAJS!

2. HUNDJÄVELN SKÄLLDE I MORSE SOM FAN, så jag kunde inte somna.

3. När jag väl somnat om så sov jag till halv tre.

4. JAG HOSTAR I HJÄL


BRA SAKER:

1. OKEJ ATT JAG SOV LÄNGE ÄNDÅ FÖR JAG ÄR ÄNDÅ SJUK

2. FICK BREV AV FINA LENITA OCH HANNAH <3.

3. FICK FINA ROSETTER AV LENITA I STUDENT PRESENT

-----

Idag ska jag skriva svar på breven, har inget bättre för mej och gillar att skriva brev, ni får nog senare idag, se festligheterna från min student, det var underbart.
I morgon ska jag köpa mirakeltabletter på apoteket mot min hosta och heshet kanske.

Jag ska även köpa fina klänningar.
Ni får hoppas på att hunden Alyona inte skäller som fan i morgonbitti med, så jag åtminstone får sova till tio.
-

Nåväl ska nog snart hoppa in i duschen, har inte duschat på alldeles för länge.

PUSS

Malin

svar; tröjan är köpt på gina tricot så den är inte gammal :*





du, jag längtar som en tok efter ditt brev. vill ha det NU ju :D haha.

och drick te snuttan; det botar ALLT. krya på dig <3

2009-06-16    17:40:01    http://hallonte.blogg.se/
Erika

Det är så drygt att ha hosta. Speciellt rethosta, men slemhosta är inte kul den heller.



Hoppas att du är piggare imorgon =)

2009-06-16    18:50:44    http://morgondimma.blogg.se/
pelle

men om mens är bajs, vad är då bajs? kiss? i så fall, vad är kiss? mens?



du snurrar ihop min hjärna.



snorig är bara förnamnet, jag är dygnförkyld. speciellt på morgnarna.

2009-06-17    13:46:51    http://pellespersonliga.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback