Torsdag 2 juli på Arvikafestivalen

2009-07-24 | 14:56:04 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer
Jag vet att jag är seg med bilderna, men jag orkar inte stressa, jag lägger upp bilderna i min egen takt helt enkelt!



Jag åt pizza riskakor och var osminkad och mysig, hade även samma kläder på mig som jag hade haft dagen innan+ sovit i, mycket fräscht, mums.



Jag hade ett fint glas som jag drack i hela festivalen.



Robert kikar ut.



Sanna pratar.



Väskan softar på min fem kronors filt som jag köpte på loppis i Arvika.



Slapparpandan.



Mina fina flickor och greken. Som kallade Carro för solveig och mig för mona-lisa och ville ligga med oss, men nä, han lyckades minsann inte.



Greken posar.



Flickorna.



Robert sminkade sig igen.



Dom där dryga stockholmarna.



"Föräldrarna"



Sanna försöker väcka robert som har däckat, jag fick väcka han med iskallt vatten i år igen och det funkade ju självklart!



Mina fötter.



Två dryga killar men den killen i mitten var jättesnäll, för han spillde ut mitt vinglas och jag fick två nya öl, snäll kille va, jo, det säger jag och snygg var han med!



Ni ser ju, snyggheten själv, mumsmums.



Vi hängde i tältkanten och den där bruden fick pussmärke av mig, efter vi hade hånglat lite, mumsmums.



Senare på natten hängde jag med några schyssta människor, en brud och en helgonplankis.



Glad söt flicka.



Helgonplankis, som bjöd på cappucino, mumsmums!



Sen vid maten då jag köpte pasta, träffade jag en kille med tights. Egentligen ville jag ju inte köpa mat, men vafan, min mage var helt dum i huvudet, så jag fick lov o göra det ändå, hade knappt ätit något på hela dagen så magen blev knasig.



Sen träffade jag killen som bodde rätt nära oss.

Sedan gick jag och umgicks med en annan plankare och några andra tills jag däckade vid 4 i tältet.





m

ack så söt klänning du har flicka.

jag skrev brevet för några veckor sen, och skickade det idag, så snart kommer det nog. så även fast du inte har fått dina brev än så har jag dom liggande någonstans hemma. jag glömmer dig inte :)



vi får se hur det blir med att träffas, för även fast det är roligt så innebär det extrem ångest. vet inte om jag är "redo". waha. vi får nog nöja oss med att skriva ett tag framåt.



hjärteri.

2009-07-24    23:17:30    http://chokladstaty.blogg.se/
panda

killen i råsa tights är alex. haha :D

2009-07-25    11:43:42    http://pandawhore.blogspot.com
pelle

FAN VAD HÄRLIGT DET SER UT!



[caps lock av]

2009-07-25    13:08:53    http://pellespersonliga.se
Sebastian

Omgiez!

Du stod bredvid mig typ på Mando Diao på Arvika.. Tror jag o :

2009-12-05    16:20:45    http://imanindian.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback