Onsdag

2009-07-15 | 12:35:07 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
Jag har en fin klänning på mig. Fick ett fint brev av hallonte idag. Solen skiner. Jag ska fara på loppmarknad också ska vi äta dagens på en resturang, jag ska äta räksallad. Sen ska jag hem, sedan cykla iväg och jobba i fem timmar, i dag ska jag bli inskolad hur det är att jobba på kvällen, jobb 16-21.15 idag. Skönt när man jobbar så, för då hinner man sova ut, hur bra som helst.

Dagens outfit kommer senare.
Puss ni finaste!

emma

HEEEEEJ sötaste lisa! det var ett tag sen vi pratade. skönt att se att allt är bra med dig! hoppas det går bra på jobb sen (: det lär det göra. jaa vi måste absolut leka någon dag! pusspusspuss

2009-07-15    13:49:55    http://metrobloggen.se/Obscene
Erika

Imorgon skulle jag ha behövt börja senare så sent som jag är uppe.

Ska gå och lägga mig snart. Kliver upp kvart i 6.



Natti!

2009-07-15    23:05:00    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback