Onsdag 1 juli

2009-07-19 | 14:20:49 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer


De inspekterar något spännande.



Mina kinaskor.



Min frukost,stabilt hehehe.



Lilla snigel såg vi påväg intill stan.



Promenera.



Fin Carro.



Fota fina djur.



Smygfota tältgrannar och mitt tält hade regnat in för att regnskyddet hade lossnat, då var inte jag på så bra humör, men jag torkade det med näsdukar och sovsäcken fick torka ute i värmen.



Han som ni ser där som gör något med handen, kallade mig för plupp hela festivalen.



Det är inte så himla smart att använda ciderburk för att fixa tältpinnarna, var något jag lärde mig, men det gick ju o dricka cidern ändå!



Sanna smörjer in Robert med solkrämen.



Carro var på g.



"Vill du smaka min salami?"



Gubben och gumman + Carro i bakrunden.




Robert sminkade sig när han blev lite berusad.



Jag drack billigt boxvin.



Fina brudar.



Killen som gillade dansband och eddie meduza.



Sanna som höll på däcka, så jag fick följa henne hem.



Spexcarro.



Sen var det lite dans på gång!



En fin rumpa bara.



Träffade en fin vän också.



Sen träffade jag en tjej jag pratat med ett tag på internet, hon är fin!



Mina skor blev leriga.



Träffade Bea med hatten och hennes vän.



Sen träffade jag en internetpolerz.


Sen vid tre tiden gick jag och la mig i tältet och somnade och sov som en stock tills solen dök upp.

beabea

trevligt att träffas!

2009-07-19    22:01:35    http://peterstormare.blogg.se/
Karoline

Åh, ni ser ut att ha haft det jättemysigt :) Och vilken tur med vädret! tusen tack för dina fina kommentarer. jag blir så glad varje gång! Kram

2009-07-20    23:11:51    http://ikarolineshuvud.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback