När Lisa är slapp

2009-07-24 | 14:04:57 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Men ikväll blir det festligare klädsel för då blir det fest och jag kan ju alltid hoppas att hetingen smsar eller något, det vore ju alltid trevligt, för jag vågar inte smsa för då känner jag mig för på om man säger så. Man vill ju inte vara sån heller!



Då när jag är slapp går jag utan bh och har ett slappt linne på mig ifrån Monki. Oborstat hår också, men det är mys.



Sen skuttar jag runt i soffan.

Ge mig sol snart, jag är less på detta regnväder! Måste skaffa mig en regnjacka snart också.

Erika

Ja, solen måste tillbaks nu!

Jag har ju semester =)

2009-07-24    17:45:23    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback