Loppis

2009-07-15 | 23:07:14 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
I dag på Genuina loppmarknad i köpmanholmen hittade jag en servis och två fina kort, mina föräldrar hittade saker också, tur att jag hade löspengar då de inte hade något hehe, det var jättemysigt där och dit vill jag åka fler gånger! Men härnäst ska nog jag och pappa på loppmarknad i Gerdal till helgen.



6 såna här fina koppar hittade jag!  Blommor är mitt nya favoritmönster,speciellt rosor!



Likadana fat också, jag kunde inte låta bli, när jag flyttar hemifrån sen kommer jag inte behöva köpa så himla mycket muggar eller koppar hehe. Det är ju bra det i alla fall, fniss.



Två fina kort köpte jag också.

Det var en bra loppmarknad med välsorterat och så, asnajzz.

marie

ahaa har du varit i holmen. Fast genuina ligger väl i näske? eller är jag helt ute och cyklar nu?

aja, nära mig iallafall!

2009-07-16    00:30:32    http://lillbrun.blogg.se/
Linda

Åh! Näske genuina! Dit måste jag fara nån dag! Du kan ju hänga på mig och Marie om vi åker dit nån dag! :D

2009-07-16    10:16:40    http://taggtroden.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback