Fika

2009-07-19 | 13:51:29 | Direktlänk | Fika | 0 Kommentarer
I fredags bakade jag en god kladdkaka till efterrätt och den blev mycket mumsig!




Sedan drack jag kaffe i en utav mina nya koppar och åt lite digestive choklad.



Jag har allt som oftast mjölk i kaffet också.

Senare på kvällen bakade jag en till kladdkaka, fast det blev chokladkaka, för att Robert var sugen, men den vart god den med! Improvisera är bra grejjer!

Igår åkte vi till Cafe Linlyckan och fikade, de har bara hembakat där, hur gott som helst!



Jag tog en chokladboll och en chokladbiskvie, till dryck blev det päronsoda, mums!



Mina föräldrar fikade också, också råkade jag få med  två tanter i bakrunden.



Där på Linlyckan är porslinet omaka och det tycker jag är så himlarns fint!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback