Måndag

2009-01-19 | 19:41:48 | Direktlänk | Dagens outfit | 5 Kommentarer

Varje måndag är man trött för man har slängt om dygnet på helgen eller så har man helt enkelt sovit knas och jag måste göra något åt mina problem snart innan jag blir galen om dom inte blir bättre. I dag blev det ingen föreställning för en klassis var sjukis. I dag har jag fått min käraste mp3 med display, en liten fis är den. Tro vad jag ska döpa den till? Jag är bara sjukt trött idag och har gjort klart en skoluppgift i alla fall och hoppas på att vinna en  slapp skjorta som går ut tio över åtta på tradera. Jag fick mp3n mycket billigare än vad jag trodde också, för hon var nog lite senil eller jag vet inte, den skulle ha kostat fem hundra sen fick jag den för 314 kanske för att jag var så söt eller nått, jag fick 10& rabatt iaf. Men jag såg på kvittot att hon skrivit 349. Men det där var sista exemplaret och det som legat för visning så kan ju vara därför jag fick den så billigt. Nu lyssnar jag på Lykke li och ska strax hoppa ut med hunden eller promenera med hunden rättare sagt.  Det har vart en rätt okej dag förutom att det var äcklig mat i skolan men det är det ofta, den vegetariska maten är inte att hurra för, idag serverades det morotsbiffar som är sådär härligt kletiga och degiga inte direkt någon hit ungefär. Jag har märkt att jag blivit dålig på att använda komman, det blir ni säkert irriterade över, men då får ni bli det.  

Nej nu ska jag promenera, man kanske skulle promenera och köpa choklad? Bara för att få hälsa på finaste systern på willys och för att hon kan hjälpa mig att visa mig hur min mp3 funkar då hon har en likadan. Fast orka köpa choklad, bara onyttigt ju. 

 Dagens outfit och hej röda ögon, jag ville ju inte kolla in i kameran ju och min sjal är den finaste och min stjärnt-shirt är längre egentligen men den har åkt upp där och mina nya byxor är dom skönaste.

Trötta jag.

Puss på er ni fina.


Anonym

Vackra :*

2009-01-19    21:24:24   
kajsa

Sockersöta!

2009-01-19    23:00:34    http://aenigma.blogg.se/
Anton

Thx!(:

2009-01-20    10:00:10    http://antonhornfeldt.blogg.se/
Markus B

du har fina ögon :)

2009-01-20    21:06:17   
Anonym

puss på dig själv :)

2009-01-20    23:47:58   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback