Ångest

2009-01-18 | 00:01:27 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer

Jag hatar tankar. Jag hatar att vara och känna mig meningslös. Just nu lyssnar jag på fin,fin musik iaf och pratar med fina personer som tröstar mig litet och jag beställde fina kläder idag till sommaren och våren som jag gillar bla två vår och höstjackor och en studentklänning. Jag tittade mig i spegeln och tänkte medans jag bara såg det där jag såg bara fett. Jag kan inte fatta hur personer kan se mig som slank och sånt. När jag inte ser något sånt. Usch,jag hatar såna här dagar. Men imorgon ska jag iaf plugga oj vad kul, jag ska iaf försöka börja och komma någon vart för uppgiften är inte svår egentligen bara jag som är lat, sedan ska jag gå på stan med mammi och pappa, lämna tillbaka min söndriga mp3 och få en ny på garantin, kanske få ett par byxor och en t-shirt. För mina föräldrar är bäst. Jag känner mig bortskämd när jag får något för det  händer ju inte direkt varje dag och om det skulle göra det skulle jag ju vara bortskämd. 

Ge mig bara kramar och närhet så skulle mina tankar och ångest bli till lycka. Markus säger:
Försök att inte tänka så mycket på saker som gör dig ledsen, lyssna på bra musik och tänk på fina saker istället :*
Lisa säger:
mjo
Markus säger:
*kramar på Lisa*  
Lisa säger:
kraaaaaaaaaam1
Markus säger:
Önskar jag kunde krama dig på riktigt och få dig att må bättre :*

Han är såhimlarns fin emot mig. Norbottenlänningen förgyller gråa dagar.

 

Men man kan sammanfatta denna dag med goda ekologiska kravmärkta naturchips, 5 km promenad med hunden, umgåtts med syster,sorterat bort en massa kläder och skor, lagat mat,sett bästaste p3 galan på tv,choklad,tankar,sovit länge, lite ångest.

Dagens outfit och mjukisbyxor är softaste och skönaste byxorna när man ändå bara är hemma. Dessa är tillochmed förstora än fast det är liten storlek på dom, helt galet.

 

Fina trosor beställdes, sommar,vårskor, ett par fin fina shorts,studentklänning och 2 vår,sommar,höstjackor beställdes. Fin fint. Hoppas allt passar bra sen bara när jag får hem det, men det tror jag nog. Just nu lyssnar jag på patti smith och har svarat på fina gb-inlägg. Borde snart sova men jag orkar inte, men jag ska ungefär. 

 

Puss.

 


Markus

Söta :*

2009-01-18    00:09:09   
marie

Värsta fina klänningen :D

2009-01-18    01:27:39    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback