Söndag

2009-02-15 | 15:14:02 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer

Jag sov till tolv, slappade i nån timme och drack en kopp te. Sedan gick jag och pappa ut på promenad i den vackra vårsolen. Det var varmt och skönt, endast -5 grader. Jag budade på ett duschbad på tradera, så klart fullt. Nu ska jag hoppa in i duschen och lyxa med body butter och hårinpackning efteråt. Sedan ska jag måla mina naglar, det är himlarns fint med nymålade naglar tycker jag. Dricka en kopp te till för min sjuka hals, fast har inte så ont iaf, jobbigt att vara förkyld, men värre om jag skulle vart kräksjuk.

Sen ska jag försöka plugga lite och lägga bud på en fin t-shirt på tradera som går ut vid fem. Söndagar är alltid lika dåliga, fast denna är helt okej än så länge.

Sen ska jag ta kort på kläder som jag ska försöka sälja och ta kort på allt mitt te, jag är som sagt tebögen hehe. Kanske börja skriva ett brev också till fina flickan och nu är det en vecka sen jag var påväg hem ifrån Göteborg, skulle snart landa i sthlm och träffa en internetvän en sekund och han var trevlig, dock så var han jättelång så jag kände mig kortast, det måste jag ju också få göra ibland, det är sjukt vad tiden går snabbt.

Jag har hunnit med en massa idag, fast inte pluggat, jag får försöka göra det i morgon. Jag målade mina naglar så dom blev fina och lila. Diskade hos min syster, det är ett utav mina nya intressen, det är trevligt att diska tycker jag! Jag vann bodyshop duschbad på tradera som luktar hallon, mums! Nyss beställde jag ett par leopardmönstrade strumpbyxor, megafina!

Dagens outfit efter duschen haha, mina gamla sportbyxor sen jag gick i 7an,ja,jag kan ha dom fortfarande för jag har gått ned i vikt sen dess, eller jag menar jag var ju tjockare då.  Min stjärn t-shirt som har hängt med ett tag nu och pappas sköna långärm.

Jag vet att ni vill se min hög med te!

Dom tre likadana påsarna är från hemköp, med te som jag inte vet vad det är, men det är bara små duttar i som jag ska dricka upp, den silvriga är hallonte, mums min favorit just nu! och den svarta är smultronte,  min andra favorit är den som är grön påse som är grönt mangote, lakritsteet som  är med koppen på förpackningen är inte så gott tycker jag, det fick mamma i julklapp av min syster.

Det med brunpåse är också ett rooibos som jag fick av min syster när jag fyllde år, det smakar knappt nått heller,  men jag är inget rooibos fan heller så, hehe.

Som sagt här är min tehög och den växer och blir mindre hela tiden, men hallonte är min favorit just nu!

 

Rooibos spice ifrån indiska är också mammas te, det köpte hon på indiska, det smakar inget, ingen som dricker utav det heller.

Kamomillte sägs ju ska vara lugnande och det är rätt gott också, det är bra om man inte kan somna.

Kokosteet är ingen större favorit, köpte det bara för att hallonte rekommenderade det, det smakade nästan ingenting. Fast nu hade jag det i, i fem minuter så det blev godare nu, mums på kookoste! :D

För idag renbäddade jag så nu kommer jag sova gott inatt och där är mina tre pandor och lite mer gosedjur dom trivs nog i min säng.

Tog på mig mina mysiga panda mysbyxor när jag kom hemifrån systers gubbe. Vi såg på Mia och klara, bästa teveserien och fikade det hon hade bakat, mums,mums!

Så här ser burken ut som jag förvarar allt löste i. Den fick vi utav min äldsta syster för något år sedan kanske.

 

Nu blev det en massa bilder idag. Jag har lite ångest inför skolan i morgon, men jag har iaf sovmorgon, så jag kan läsa igenom två pjäser jag funderar på, fast det är en annan som jag funderar på, som jag har början till iaf. Fast jag vill ha något modernt. Men våran lärare sa ju att vi skulle ha bestämt oss till imorgon... Åh..  Tur man har sovmorgon till 09.40 imorgon iaf, eller alltså jag börjar då, så kan kliva upp klockan nio.

Åh hej ångest. Jag borde sova, ångest för det ungefär.

Så jag är pigg i morgon. ÅNGEST över så jävla mycket hela tiden. Mitt liv består av en jävla massa ångest ibland. Jag fryser,dricker te, snorar,har ont i halsen, och känns som feber närmar sig. Men jag får hoppas att det inte gör det. Snart måste jag nog hoppa i säng.

 

Dessa finfina strumpbyxor beställde jag nyss :*.

Och idag beställde jag lite mer ifrån H&M och om 2 veckor får vi alla kläder och jag längtar!

 

Puss


ina

haen fin dag, söndagar borde avnjutas mer!

2009-02-15    16:21:58    http://winterbarn.blogg.se/
Erika

Jag har varit inne mest hela dagen, trots det fina vädret.



Teet hittade jag på kvantum =)

2009-02-15    18:40:41    http://morgondimma.blogg.se/
Markus

Puss :*

2009-02-15    19:33:15   
Anni

te är mysigt, och kan bli en riktigt hobby eftersom det finns så mkt olika! Du verkar ha en härlig blandning där hemma :)!



Synd att vi inte har samma storlek :(

Du har ju så fina kläder!



kramkram.

hoppas du mår lite bättre.

2009-02-15    20:41:04    http://anni-stjarnkonst.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback