SJUKER

2009-02-16 | 11:11:50 | Direktlänk | | 5 Kommentarer

Kunde inte somna inatt, för jag låg och snorade och hostade,snorade och hostade. Vaknade med halsont,sov dåligt. snorande,snorande,hostande,nysande,ont i huvudet. Ont i näsan utav allt snytande också. Ja, man måste klaga ibland!

Så idag är jag sjuker. En massa förkyld, var nog inte så bra för mig att vara ute och promenera i 19 minus i går kväll. Nu är det -13 och fint väder. 

Jag är en massa frusen också.

Krya på mig! När jag väl blir sjuk så blir det på riktigt. Jag blir bara inte lite täppt i näsan och snuvig, utan allt på en gång.

Just nu knarkar jag försvarets hudsalva för min sårmun och fishermans citrus halstabletter, dricker te med honung i och har ont i magen också.

Så nu har jag klagat utav mig.

Ska gå och dricka mer te och lägga mig under täcket och se nån film på canal + eller så ser jag nån film jag redan sett.

Krya,krya,krya!

Jag orkar inte vara sjuk.

Det är iaf fint väder ute och jag ska nog se nån fin film, jobbigt att jag missat en massa psykologi nu bara, men det går att ta igen.

Frukost! 

Kokoste med honung i. Yoghurt fast åt inte upp bägge och två musli franska ,ja dom heter så. Jag är hungrig än fast jag är förkyld, vissa tappar ju matlusten.

Så här fräsch ser jag ut i pappas tröja och min thesounds t-shirt.

Nåväl hoppas ni får en fin dag, jag ska bara ta det lugnt.

På kvällarna innan jag ska sova blommar lite mysig ångest upp, för då börjar man tänka på allt och jag kommer alltid på en massa jag ska skriva i bloggen men glömmer bort det när jag vaknar. Därför ska man ha ett block vid sängen.

Jag ska lägga upp ett inlägg med en massa mumsiga bilder, för ett utav mina intressen är att baka och att fika hehe! Fast just nu snorar jag bara och har lite ont i halsen och kliar i ögonen. Men som sagt strax är det soffan under täcket mys!

Jag skulle ju se på en film, men jag somnade, inte så konstigt, ska gå och försöka se klart den snart och dricka en till kopp te.  Jag åt plättar till middag med glass,socker,äppelmos det var göttigt!

Jag gjorde fruktsallad till efterätt, det är så gott och lätt, så klart med vaniljglass till!

Jag har sett klart filmen nu iaf, det var en finsk film som var en massa bra! Jag har redan glömt vad den hette, men dom skulle starta ett band och den var fin. Jag stannar hemma i morgon med, vill inte smitta alla andra, är tröttast, snorar,nyser,hostar och allt det där som sagt. Hade ingen feber iaf, ynka 37,6 har jag, som tur är.

Ska nog ta ur diskmaskinen snart och sen se en till film kanske,kanske.

 

SARA: Din länk till din blogg funkar inte, men är det första plagget du är intresserad av'??

Markus säger:
Aaaw  
Stackars du..ska jag komma och krama dig så det känns bättre? ;*
Lisa säger:
jaaa
Lisa säger:
det ska du!
Markus säger:
Koka te åt dig och pyssla om dig <3
Lisa säger:
jaaaa
Lisa säger:
det är vad jag behöver <3
Lisa säger:
men du kanske blir smittad då och då är det ju inge roligt
Markus säger:
Äsch då, det gör inget bara du blir frisk :*
Lisa säger:
haha meh :*
Lisa säger:
så länge vi inte kysser varandra så är et nog lugnt :*
Markus säger:
Jag kan pussa dig på pannan iaf ;*

Åh "Min" kirunabo är så mysig!

Förkylningspuss!


Gabriella

god morgon allt väl? usch då hade båda två en otrevlig natt, jag hade problem med gipset

jag trillade när jag skulle undvika isfläckarna och så tog jag emot med handen så båtbenet bröts

just nu tar ajg det lugnt, annars träning(promenader med hunden och situps)skola, bloggen, jobbet och utgång såklart?

vad gör du? kram

2009-02-16    11:21:36    http://bluediva.blogg.se/
Markus

Kram på dig och hoppas du blir frisk snart :*

2009-02-16    13:53:11   
Jonas

Krya på dig :*

2009-02-16    15:03:13    http://www.taza.se
andreas

the sounds skiva kommer i maj! :D (tror jag)

2009-02-16    15:26:15    http://nanana.blogg.se/
andreas

jag har höga förhoppningar på nya skivan iaf :) heh.

ja dom verkar vara ett bra liveband, mando diao. nja, jag bor i sandviken. det ligger 2.5 mil från gävle. ja praoen är rolig :)

2009-02-16    20:59:44    http://nanana.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback