Onsdag

2009-02-11 | 14:13:42 | Direktlänk | | 8 Kommentarer

Sovit,ledig, inge pepp på nånting, helt opepp och depp. Men ska kanske fara på second hand senare och köpa den fina servisen om den finns kvar :*. Jättefrusen och orkar inte plugga. Det är soligt. Men jag ska ta en promenad senare med hunden. 

Lunchen blev inte så god, men sen så piffade mamma upp den så den blev kanske godare. Inte borstat håret. Har sovtröjan på mig. Orkar inte byta heller. Pappas sköna långärm. Tjocksockar. Vill ha choklad eller nått annat gott. Ben och Jerrys skulle sitta fint, men det får bli till helgen, då får man tjocka sig. Borde plugga men jag ids inte, jag hinner. Man borde alltid en massa saker som sagt.  Det blir iaf god middag idag. 

Men sugig dag som fan. Sugig ledig dag. Hade vela haft en roligare dag. Men det blir ju alltid vad man gör det till. Tänker på dig kirunapojken.

Kramas?

-------------

I dag har jag pluggat, tagit ur diskmaskin, lagat mat två gånger, promenerat hund 2 gånger,frysit en massa och nu är det -19 ute inte direkt så varmt må jag säga, Deppat och nu har jag ångesten igen. Gjort en dum grejj som jag inte tänker nämna här. Hittat fina kläder på H&M som jag ska ha istället för den där kappan jag hade beställt. Fast klänningen hade tydligen tagit slut nu redan på deras sale grejj,så det blev bara en kjol och en fin sov t-shirt istället. Dregglat över en fin blommig kjol från morgondimmas blogg, som jag måste ha. 

Köpte ju den fina servisen också. Nu tänkte jag bildblogga lite hihi.

Frukost och Lunch linssoppa fast kokade allt för kort och sen hade jag redan ätit en heldel, så jag var typ mätt, men sen tillsatte mamma buljong och kokade längre, så den blev godare hehe.  Massa lätt att göra också och spisbröd är godast.

Pappas tjocktröja och min sovtröja och idag var inte jag pepp på livet.

Finaste servisen <3 endast 145 kr på Second hand. Jag ska nog ha den som en teservis istället för kaffe servis hihi.

Så himla fin. Jag ska ställa kopparna i en hylla i vardagsrummet :*

Det ser kanske inte så gott ut för matbilder kan typ inte bli goda med en helt vanlig kamera haha. Men det är iaf nyttigt ris abovioris, qournbitar, färska champinjoner, paprika, wokgrönsaker på burk, kokosmjölk och en massa kryddor. Göttigt som fan äre.

Kom och drick te eller kaffe med mig :*.

I morgon ska jag och pappa äta pizza från castello, det är iaf en fördel med dåliga torsdag och sen är det ju iaf fredag.

Nu borde jag hopp i säng snart tycker jag. Jag är sjukt sugen på onyttigheter till helgen tänker jag frossa nått mums.

ÅNGEST,ÅNGEST,ÅNGEST,ÅNGEST.

Så jävla mycket ångest.

SÅ jävla less på ångest.

Jag kommer nog ligga vaken ett par timmar inatt och vridaa o vända på mig känner jag på mig.

Eller så gör jag inte det.

Vi får hoppas på det bästa.

Jag vill kunna skriva igen också. Men klart jag kan. Jag vill dricka te hela nätterna långa,läsa fina böcker, promenera hand i hand, ge mig lite kärlek, bara lite, ge mig kramar och pussar och sällskap. Jag går sönder i all jävla ensamhet. Totalt jävla meningslösa ensamhet.

.

Mitt ex, jag och han pratar ibland på msn och idag skrev han förlåt att jag inte frågade.

Nu läste jag hans blogginlägg om mig och det var så fint. Här har ni det: http://tegelsten.wordpress.com/2009/02/10/42-7/.

Han och jag var det där paret som båda var så himla sköra, så trasiga, när vi sågs var vi lyckliga, hånglade överallt och delade på en vegetarisk pizza, stod ute och hånglade i flera timmar, såg nån film, åt en massa jordgubbar med grädde och ja, det var en fin vecka i mitt liv, när jag var femton vårar.

PUSS.


marie

Kolla in mina filmklipp så blir du både varm och pepp igen^^

2009-02-11    17:44:45    http://lillbrun.blogg.se/
Markus

Puss ;*

2009-02-11    19:25:30   
Markus B

Jag kan bjuda på Varm Choklad :)

2009-02-11    20:17:21   
Erika

Vad tråkigt att dagen inte blev så bra. Jag gick förbi second hand när jag gick hem (den övre) funderade på att gå in men jag gjorde aldrig det.



Sv. Mina kläder passar på mig och dina på dig =D



Hoppas att morgondagen blir bättre.

2009-02-11    20:49:25    http://morgondimma.blogg.se/
marie

Eller hur? :D

Dom har så fina ljud^^

2009-02-11    21:26:31    http://lillbrun.blogg.se/
Malin

svar; men åh, det är VISSTE norrland! baijs på dig :: på kartan så är det faktiskt det 8>



Idag har jag sovit över hos en kompis (från igår till idag alltså), varit på samtal och fixat en massa i mitt rum :* själv då söto?



Kramar? JA! :D

2009-02-11    22:33:56    http://hallonte.blogg.se/
Markus

tycker att Te Servisen var jättesöt :)

den veckan var den verkliga lyckans vecka

jag var som mest hel den veckan.





varje gång jag hör Kräm. tänker jag på dig, och mig och på oss

2009-02-12    00:13:25    http://tegelsten.wordpress.com
Erika

Så fin servisen var!

2009-02-12    22:04:36    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback