Göteborgsresan

2009-02-09 | 17:23:18 | Direktlänk | | 3 Kommentarer

Ledig dag. Nu tänker jag berätta om Göteborg om ni är nyfikna på att veta.

Onsdag: Reste i nio timmar, var trött, kom fram och hittade Lenita, åkte spårvagn för första gången i mitt liv, drack en massa te och åt nått arabiskt bröd, mådde dåligt och spydde fem gånger på raken och började skaka, sov.

Torsdag:Vaknade tidigt och gick i stan, lagade tacopaj, såg på bonnie and clyde och jag måste köpa den, så himla bra film och shoppade en massa, var uppe bra länge vad jag minns, åt popcorn, satt och pratade med tysken och Linda, de rökte vattenpipa men jag var så feg så jag vågade inte pröva,hehe. Drack en massa te också.

Mumsig tacopaj.

Lenita plockar i köket.

Det var en massa dimmigt på fredagen med.

Fredag:Sov en massa länge,slappade, bakade kladdkaka och lagade thaigryta med ris, brände riset,fixade i ordning oss, drog på två förfester och gick på Gretas,drack en massa vin, rökte en massa cigg, åkte spårvagn och buss, det var dimmigt, åt choklad och en massa chips.

Nu tänker jag vara lite som niotillfem som alltid lägger upp en massa festarbilder när hon festat, så jag tänker lägga upp alla mina festarbilder hehe, men de är fina så! :D

Lenita när vi väntar på spårvagnen.

Framme i Stines mysiga lägenhet.

Jag har glömt namnen men hon i randigt kallades Felix iaf.

Fina brudar.

Brudarna.

Fina Lenita och Fina Stine, jag blev sugen på sån där frisyr jag med.

Stine hade en fin kjol på sig.

Jag blev avis på lenitas strumpibyxor.

Snyggon.

Glad Stine med snus`n inlagd.

Djup diskussion.

Mums,mums.

Ida gav Stine en skiva i inflyttningspresent och en vinflaska tror jag.

Bruden.

Stine drack rödvin.

Sen var vi på nästa förfest. Där är Anna, hon var snygg, fast det var alla.

Tjejen är lite berusad allt tror jag.

Ida

Glada.

Snygga berusade damer.

"Lisa från Norrland" och Lenita.

Nån snygg pojke och brudar.

Hon i blå skjorta fyllde år idag, därför var det en massa ballonger där, hehe :D.

Glömt namnet på och Stine.

Checka brudar.

Haha lagomt rolig bild :).

Party people.

Sen drog vi för att vänta på bussen som skulle ta oss till Gretas.

Jag och Lenita kom in för att vi var i äldre sällskap hehe :).

Anna ville ta bild på spexiga jag.

Brudarna och man dansade sig svettig inne på Gretas i schlagermusiken.

Sen blev det helt plötsligt svartvitt, vi rökte en heldel, så man kände sig fortfarande full än fast man ej druckit på länge.

Söta.

Brudarna och här var alldeles strax innan jag och Lenita åkte hem.

Skönaste snubben som stod här uppe inne på Gretas och dansade i år och dar.

Lördag: Sov sjukt länge, handlade, hyrde film, såg Järn eller vad den hette och en annan som jag glömt namnet på, drack en massa vodka med tyska specialiter, åt en massa popcorn och pannkaka.

Pannkaka och soppa och bär.

Man ser typ inget, men det var eld i största laget, för en tysk specialite var att tända eld på kaffebönorna,släcka, dricka snabbt lakritsvodkan och knapra på kaffebönorna.

En annan tysk grejj var fruktpulver och sprit, gött det med.

Flo och Linda.

Jag i min nya t-shirt och popcooorn.

Brudarna och popcornen.

Headbanga lite.

Kärlekspar och ipod.

Vattenpipa.

Puss.

Bruden, sen däckade vi i sängen.

 

Söndag: Hemresa, inte trevligt,saknigt och tröttigt.

Det var snö ute.

Sunshine and Snow.

Nice

Mina grejjer.

Shopping:

En massa smågrejjer, en fin cupcakes påse, två fina par strumpor och ett par elefantsockar som är i tvätten,röd stargazer hårfärg, cupcakes muffinsformar, hallonbodybutter,hjärtechoklad, hallonparfym,apelsinduschkräm, cupcakes läppglans-läppsyl, tablettask godis, reservedelar till piercing och ett smycke.

NÄRBILD.

Fina.

Snippsnappslut så var göteborgsresan slut och det var en mycket lyckad och trevlig resa. Jag saknar Göteborg som fan.

 


Jonas

Åh, den dära bodylotion luktar apgott! Den funderar jag också på att köpa!

2009-02-09    17:58:38    http://www.taza.se
Erika

Det ser jätteroligt ut.

Bodyshops bodybutter är så härligt =)



Avanna tishan kostade 249;- har jag för mig.

2009-02-09    19:22:55    http://morgondimma.blogg.se/
Syster Sanna

Mysiga saker du har köpt lillfis :D

2009-02-09    23:12:26   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback