EGO

2009-02-01 | 02:58:20 | Direktlänk | Dagens outfit | 7 Kommentarer

Ibland så orkar jag inte sova på natten och jag såg finaste filmen inatt, Paris Jet Aime, helt underbar,jag rekommenderar den.

Sen fick jag tråkigt nyss och tog en massa egobilder,jag tänkte bjuda på dom som jag blev nöjd med. Eller jag fick röda ögon på dom två bästa, men det får gå iaf.

Jag måste klippa min lugg och ibland sminkar man sig och känner sig lite snygg, sånt är najz.

Min skjorta blev snyggare till tighta leggings.

Röda ögon förstör liksom hela bilden, och mina skor måste jag använda någon dag, dom är fina, men jag måste lära mig gå i klackeskor också.

BAH TJOOOO rött läppstift is sjukt najz och jag var inte så noga med sminket må jag säga.

Hej blixtbomberna tar mig.

Jag tycker om mina solglasögon.

Ibland så blir man på sånt där egohumör och man måste vara lite sån ibland och jag tar bilder på mig själv än fast jag tycker att jag är ful och sånt ofta, men då tar jag bilder för att bekräfta att jag inte är ful, fast jag tycker ju egentligen det, men man kan ju inte tycka att man är ful precis varje dag,för då skulle jag inte kunna titta mig själv i spegeln, eftersom jag tycker att jag är söt ibland.

Jag borde gå och lägga mig eftersom jag är tröttast i världen men jag ids inte, jag kan sova rätt länge i morgon ändå. Nu tänkte jag skriva något här dårå men jag glömde helt bort det, det var något spännande men ibland kan saker man tänker bara helt plötsligt försvinna, jo men så här är det i morgon ändrar jag nämligen hårfärg, ni kan tro att jag inte har någon utväxt och att håret är olika färger på vissa ställen men det är det, i jag blir rödhårig men det är viva och viva funkar nästan inte på mitt hår, så jag får hoppas på det bästa.

PUSS!


Anonym

Hehe, vad fint ;*

2009-02-01    03:09:11   
A. Hörnfeldt

Tack för alla fina kommentarer! Trevlig helg! puss,

2009-02-01    13:34:10    http://antonhornfeldt.blogg.se/
ELLEN

Hej sötnos!

Second hand är nice! Jag ska gå och kolla i lite sådana ställen här också. Söker lite fina skärp :)

Åhå, hundar <3 jag var ute med Bamsen ett litet tag på gården nyss. Han blir helt galen när det är snö ute :D

Skönt att vara ledig. Jag börjar dagen med två timmars bild och form, så jag kommer sitta och dö lite i två timmar. Inte kul.



KRAM

2009-02-01    16:37:04    http://ellerenellen.blogg.se/
panda

fin är du :*

2009-02-01    17:11:45    http://pandawhore.blogspot.com
Erika

Du är jättesötis!

Egopics är kul tycker jag =)



Spännande med ny hårfärg, jag ska ta och färga mitt någon dag också, men det blir inte så stor skillnad. Mest bara att de vita stråna försvinner, hehe!

2009-02-01    20:58:31    http://morgondimma.blogg.se/
Markus

sötnos :*



2009-02-01    21:13:24    http://tegelsten.wordpress.com
Anonym

Du är sötare när du är osminkad. Det där sminket ser så onaturligt ut.

2009-02-02    16:19:49   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback