21/2

2009-02-21 | 23:41:12 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer

I dag har vart en fin lördag. Fast den började inte så fint, pappa skjutsade min mamma till sjukhuset för att hon skulle hälsa på morfar för att han var på akuten, han hade ont i hjärtat, han har kärlkramp och sånt, men som tur var blev det bättre och imorgon får han åka hem igen.

Jag tog mig upp ur sängen och klädde på mig, åt frukost piroger blev det mums!. Åkte intill stan och umgicks med min syster, vi köpte en kaffe på kahls, jag köpte smaksatt med irish cream, mega gott var det! Sedan gick vi runt och jag hittade en fin,fin t-shirt, fast jag har lite pengar just nu, så hade inte råd att köpa sånt suger sig lite.

När jag kom hem så gosade jag lite med min äldsta systers hund Alyona och så här kan det se ut:

Kramkalas! Hon passade på att slicka mig lite i ansiktet också för det tycker hon är väldigt roligt eller att gnaga en i håret, men det gjorde hon inte idag, det var snällt och hej ser ut som jag har tjockaste benen och största rumpan, men det ni, det bjuder jag på!

Hon är så mysig, när hon väl är lugn och hon blir lugn utav att man tar henne, håller fast henne och kramar henne, det blir lilla Ally lugn av, hon är ett år och en månad snart. 

I dag köpte jag apelsinte, det är en massa gott! :* Det tycker jag ni borde köpa och njuta utav!

Här kommer en liten dagens outfit!

Kofta: H&M

T-shirt:Cubus

Chinos:Bikbok

Var hos min syster ikväll igen och drack trocadero, drack en till smoothie, denna gång med björnbär,hallon,blåbär,mjölk och glass i  och idag bakade jag cupcakes igen fast med blå glasyr i så det blev en sån att avnjuta!

 

Denna dag har bestått utav: hundgosande,umgåtts med systeryster, vart på coop,gått i staden,ätit god middag wok med ris blev det, melodifestivalen,skrattande, snorandes, träffade carro en sekund, tankar, druckit apelsinte, sett lite på bästa filmen little miss sunshine, druckit kaffe,te och äppeljuice, ätit popcorn,strepsils osv.

Fin lördag helt enkelt!

Glöm inte bort min frågestund som avslutas i morgon, jag vill ha mer frågor! Fråga vad ni vill om min sexuella läggning, hahah, tror ingen är intresserad utav det, mitt liv, min skolgång, kärlek, whatever!

Markus säger:
Kom hit och drick choklad och ät kakor  

Han är så gullig min internetpojke. Pusspuss.

 

 

PUSS!


Erika

Mysig vovve =)

Det där kaffet med irish cream fick Mats i julklapp av mig men han har inte öppnat det än.

Själv dricker jag inte kaffe bara té =)



2009-02-22    20:24:32    http://morgondimma.blogg.se/
Elin

aww, söt hund =) är det en schapendoes? jag har en sån iaf. det är lite svårt att se uppifrån om det är en schappe x).... men vart köpte du teet? jag har letat och letat men hittar liksom det inte någonstans? kram <3

2012-03-06    20:11:04    http://www.nogg.se/zona


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback