Wednesday

2009-04-01 | 15:44:55 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
I dag är en sån där onsdag, jag kom till skolan, väntade, vi var inga många idag, men det var trevligt ändå. Jag for till Arnäsgården och pratade med Anna-Märta, som tur var kunde hon var min referens så nu har jag skickat in ansökan. Sen åkte jag och mamma till Coop ,handlade lite och fikade på deras fik, det var mums, fast ångrade mig att jag inte tog en mumsigare kaka. Kom hem och bakade banankaka, den blev supergod, ska lägga upp recept och bild på den senare idag hihi. Nu sitter jag och jobbar med en uppgift som ska vara färdig på måndag, men jag tänker försöka göra klart den i dag, så slipper jag tänka på den sen, skönt att få någonting bortgjort. Promenerade hem i solskenet idag och man blir så glad utav solen. Solen är bäst! Dessutom blir det varmt och skönt med lite sol,som skiner på en också. Dagens planer är att ta ur diskmaskinen, promenera hunden och skicka brev, sätta in pengar på ett konto, göra klart uppgiften och hitta på något mer spännande.


Dagens klädsel en skön klänning och mysig kofta, fast nu har jag en annan tröja på mig, för koftan är så himla varm.

Åh, jag ska skriva diskussion på min rapport, ingen aning om vad jag ska skriva, får pladdra ned något, men det löser sig. Just nu är jag uttråkad och vet inte vad jag ska göra, det är tråkigt! Bajs i morgon är det torsdag. Men jag ska klara utav en torsdag, för första gången på läääänge!

Kärlek

Anna

fint.

2009-04-01    18:34:36    http://aannnnaaaa.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback