Värdelös dag

2008-09-16 | 09:58:32 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Fast självkänsla och inlärning var kul. 
Nu är jag ensam, ibland så hatar jag ensamheten.
Börjar tio i tolv och då ska jag vara markör igen, vilket jag inte ser framemot, helt enkelt värdelös dag. Jag är rätt less på allt. I morgon ska vi vara på park, det känns ganska läskigt, för jag har knappt vart där. Men det går nog bra..

Har kommit på en smart sak iaf, lägga sig tidigt! La mig halv tio igår och somnade tidigt också, tänker nog fortsätta lägga mig tidigt, så ikväll blir det bannemig sängen kl 9. Sova är det bästa som finns osv :D.

Nåväl hoppas ni får en fin dag!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback