Snygga pojkar

2008-09-01 | 21:31:49 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Under en lite lagom kort mysig bilfärd, såg jag en riktig snygg pojke som var liksom  mums snygg och en annan snygging, mumsigt värre :D.

Men det är inte ofta man ser snygga pojkar här heh! Jag borde sova i tid idag, men lär inte lägga mig först halv tolv, för vill hinna träffa pappsen innan jag lägger mig. I morgon har jag självkänsla och inlärning för första gången det ska bli spännande och kul, sen har jag sjukt lång håltimme,usch!:/

Pussar på er!




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback