SJUK

2008-09-09 | 11:57:06 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

uhhuhuhuh, men rösten är lite bättre iaf, jag hade ont i halsen när jag vaknade och det har försvunnit nu. Som tur var missade jag bara en lektion idag. Ringde och sjukanmälde mig och råkade nog säga "ES2C" men jag går ju i ES3C men tror de förstod, eftersom finns ingen klass som är es2c så...

Jag vill shoppa kläder, ge mig pengar och allt det där. Men främst av allt vill jag kunna somna på en gång på nätterna, låg vaken massa länge inatt också, så irriterande. 

Vill umgås med massa folk också,vore fint. 

PUSS


Jonas

Snart får du shoppa!

Du fyller ju snart år, och då får du nog pengar ;D

2008-09-09    12:17:01    http://www.taza.se
panda

jag har med problem med att somna på nätterna, piss jobbigt :( puss

2008-09-09    19:00:24    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback