Okänd

2008-09-15 | 16:36:44 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Jag hatar när det är någon som ringer med skyddat nummer, för då vet man ju inte vem det är. Jag vågar aldrig svara då. Brukar ni våga göra det? Jag är helt enkelt alldeles för feg.

Civilförsvaret gick bra men mycket tråkigare i år, mycket mindre blod och inte uppstyrt på samma sätt. Det är tråkigt att ingen vågar hjälpa heller nästan. OM det hade vart på riktigt och personerna gör ingenting, så hade de ju lätt dött...

Påtal om ingenting yoggi yoghurt sommarbär är sjukt god, mums! Just nu är jag sugen på Ben och Jerrys tror jag ska lyxa till det någon dag med att köpa en sån, fast isåfall till helgen.

Pussar




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback