Heartbreak hotel/Barndom

2008-09-09 | 18:59:49 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Den filmen är super,på den krogen vill jag gå på när jag går ut :D. I dag nyser jag som en stornysare och ska dricka the` sedan när jag ska se på filip o fredriks nya program, mumsi! Filip o fredrik är bäst<3. Snart ska jag klippa mig och kirra färg, det ska bli najsi !Vill vara snygg i håret igen.

Har inte så mycket att skriva, i morgon på eftermiddagen ska jag på mo museum med klassen det ska bli kul hoppas jag. Jag såg på ett sjukt program från England, en tjej som bantade och gjorde massa saker och ville bli skönhetsdrottning,hel sjukt.

Nu tänker jag berätta en historia från min barndom,jag var tio år, jag trodde de var mina vänner, men tydligen inte. Det var en vanlig lunchrast och jag gick ut på gården. Plötsligt så flockades de som jag trodde var mina vänner runt om mig, och sa massa dumma saker om mig. Jag började gråta. Gick därifrån och sen kom tjejen som vart elakast och skulle trösta. Det värsta är att läraren såg allting men sa ingenting. Hon gav bara lappar till de i klassen som de fick svara på. Jag fattar inte, hur kan en lärare se på när en elev blir rejält retad och inte göra ett piss? Hon pratade inte ens med mig. Men lärare låtsas ju knappt se saker och ting...  Puss

 

Jag myser i pappas tröja. 

---------------------------------

HHGHGAGAJJAGJLAGJLAEFAKGLGL

JAG ÄR RIK OK!!!!!!!! JAG ÄR RIK SOM SATAN

SHIT OMG OSV

JAG HAR PENGAR JAG HAR PENGAR JAG HAR PENGAR!!!!!!!!!!!!

De pengarna som jag inte trodde var mina är mina, omg omg omg 

JAG DÖR PUSS


Linda

Fyfaaan säger jag bara! Jobbar själv med barn, och jag kan inte låta bli att säga till när nått barn är dum mot nån annan! Man kan ju inte va tyst!



Men vad kul med pengarna :D :D Grattis ^^

2008-09-09    21:24:26    http://taggtroden.blogg.se/
kusinvitamin:)

men shiiit, fyfan vilka jävla lärare asså! stackare, var själv lite mobbad för att jag inte kunde säg R men jag sket fullständigt i dom som mobbades! :)

2008-09-10    12:09:09   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback