-

2008-09-24 | 21:59:29 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Jag tänker: De kanske inte svarar, för att de tänker komma,så allt folk kanske bara dyker upp om jag har tur. Tråkigt att de inte svarar dock. Iofs så är ju inte festen först nästa fredag :). Jag får allt hoppas på det bästa!

I dag har jag slappat,promenerat i skogen och sett på massa teve,softish. Snart blir det nog sängen för min del tror jag. Tror jag ska köpa kents samlingsbox, för då får jag alla på en gång eller så önskar jag mig det i julklapp :).

Ok,jag hoppas för gudskull att det inte är skolkort i morgon. Jag vill ha det på måndag för då är jag finfin i håret,hah. 

Lyssna på denna låten!: http://www.youtube.com/watch?v=fPUyffZtcDM kom kampsång, så sjukt bra låt!

Puss.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback