-

2008-09-16 | 16:59:49 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Kan man inte ta en paus från livet en sån här dålig dag?

Jag skulle vilja det iaf.... Nej, ska nog unna mig chips och en film, fast borde plugga men jag orkar inte, kirrar det imorgon istället.. Fast om jag äter chips kommer jag få ångest,men det skiter jag i.. Dåliga dagar får man tröstäta eller något.

Usch i morgon ska jag på park och vara markör igen, ser inte framemot det må jag säga..

Hoppas ni får en fin kväll!


Malin

Chips lindrar alla krämpor och känslor! :D

2008-09-16    17:06:19    http://youareanasshole.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback