Umeå

2008-11-29 | 19:08:30 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
I dag var jag i Umeå, det var fint, för  carro är fin och alltid lika fin och mysig att umgås med. Jag köpte en julklapp till Sanna, en fin en, hoppas hon blir nöjd. Sen köpte jag en tablettask och ett fint klockarmband. Åt på subway, en hel macka och en kaka, massa mums som vanligt.

Nu slappar jag bara hos robert med sanna, fin fin helg! Snart ska jag dricka julmust zeunerts, mumma!

Hoppas ni får en fin kväll eller en ganska lyckad kväll på det stora hela.

PUSSAR!

Den där tjejen som skulle till Umeå med sin fina vän, lagomt trött och kände sig bajsig.

Fina vännen med sin nya vän Kurt-Robin

Min nya tablettask, det var lakrits, köpte den bara för att den var så himlarns söt. Ska nog ha något annat fint i den nu.

Ett fint klockarmband

Det kommer bli min nya love när jag får hem den så att säga.


Jennifer och Linnéa

Klänningen var fantastisk!

2008-12-04    21:24:54    http://sweetnothing.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback