Söndag

2008-11-30 | 14:18:00 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

        Dagens planer:

  • Duscha
  • Se på tv som vanligt, alltid massa bra tv på söndagar+ att jag måste se bonde reprisen hihi,för har inte sett bonden.
  • Renbädda sängen
  • Promenera med hunden
  • Kanske plugga lite, om jag orkar...
  • Städa

 

Ska ta tag i städandet snart och försöka vinna en auktion på tradera. Fast nu blev det lite dyrt, så jag skiter i nog i det, frakten är ju dyr den med.Får hoppas jag vinnaren den söta t-shirten som går ut om några dagar. Sov ut idag iaf det var skönast! Tänker inte så mycket idag iaf, det är skönt  

Vad har jag gjort idag då?

- Duschat, sett på tv,städat,renbäddat, skrivit i min citatbok sammanfört alla citat i samma bok, sett lite på control igen, i morgon ska jag se klart den. Ätit massa pepparkakor och lite bullar, och druckit årets första glögg mums! Promenerat med hunden också.

Nu börjar jag bli trött igen och jag är lite sådär söndagsdeppig, det är tråkigt. Men söndagar är sådana dagar. Snart sova och skola igen, usch. Helgen går alltid alldeles för fort. Tycker inte ni det med?

PUSS


anneli

låter som en skön söndag :)

2008-11-30    14:36:30    http://alltidanneli.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback