Frågor för jag är så jävla tråkig

2008-11-10 | 23:17:38 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Storstad eller landet(egentligen landet men storstad är mer mig).
Villa eller lägenhet (Lägenhet är så himla mysigt och litet.)
Sommar eller vinter
Solsemester eller skidsemester
Kyrkbröllop eller borgerligt
Katt eller hund
Lagom eller extrem
Turkiet eller Thailand (Inget dera aldrig vart i någon av dem)
Prison Break eller Lost (Gillar ingen av dem)
Läppstift eller läppglans
Egen trädgård eller balkong mot Avenyn/Stureplan
Pool eller sjö
Bo ensam på ett högt berg på en ö i den grekiska övärlden i ett år eller knulla George Bush
3:an, 5:an och 6:an eller Kultur-tv på Svt
Skogen eller havet
Isglass eller gräddglass
Vitt eller svart
Drama eller Sci-fi
Privatfest eller krogen
Snus eller cigg
Slarvig eller ordentlig
Myskväll eller party
Dator eller TV (BÅDE OCH!!!!)
Passion eller trygghet
Bruna eller blå ögon
Familj eller Sex and the city-wannabe
Morgon eller kväll
Fredag eller Lördag
Chips eller ostbågar
Sand eller klippor
Pasta eller potatis
Rock eller R'nB
Drinkar eller öl
Legalisera marijuana eller inte
Jeans eller leggings
Sött eller surt
Pizza eller sushi
Lakrits eller choklad
Blond eller brunett
Kött eller fisk (Inget dera  äter ju inte kött eller fisk så)
Guld eller silver
Frukt eller grönsaker
Nyår eller midsommar
Kindpuss eller kram
Livstid eller dödstraff
Filmen eller boken
Backpacker eller charter
Bad eller dush
Saltgurka eller smörgåsgurka
Långt hår eller kort hår
McDonalds eller Burger King (inget dera tycker bara om sibylla och max)
Kjol eller klänning (slipper man bestämma vad man ska ha till kjolen,fast köpte faktiskt en kjol igår)
Harry Potter eller Sagan om Ringen
Plugga eller arbeta
Vaniljshake eller chokladshake
Sex eller mys (mys inkluderar sex, sex skulle bli tråkigt om man inte hade massa mysgos också!)

---------------

Faller isär 
Lalalalalala 
jag föll isär idag 
det var ingen som såg det 
ingen anade nånting, inte jag 
Det tog en dag, september, för att jag skulle tappa allt 
Mamma såg på mig och sa: 
Det är ju påsk, du kan väl vara trevlig 
släkten kommer ju på middag 
skärp dig, tralla 

Faller isär 
Lalalalalalala 
jag föll isär idag: 
hundra ledsna små bitar över golvet, 
det var en gång jag 
Jag höll dig när du föll på nyår, skulle du göra samma sak 
Du är med mig för det är så lätt 
men det är inte lätt att vara jag och veta att du är med mig för att jag inte är svår 

Faller isär 
Lalalalalalala 
jag föll isär idag 
jag går fortfarande upprätt, 
men det är någon annan jag 
Ringde sedan ett nummer det var länge sedan jag slog 
Ja, jag blev också chockad men när något händer vet man plötsligt 
vad man känner, vem som räknas 
allt står klart när allt är fel, 
så lätt att se rätt 

Faller isär 
Lalalalalalala 
Jag föll isär igår 
Jag är fortfarande trasig 
men ingen ser ens sår om man bara går fort

/Faller isär-säkert

lovely

jag borde verkligen sova nu

påminnelse till mig själv.

 




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback