Att synas utan att verka. Ser enkelt ut på håll.

2008-11-22 | 23:16:07 | Direktlänk | | 5 Kommentarer

Men jag lever på impuls nu Via fjärrkontroll Men jag sa alltid nej. Kent-Socker <3, Kent är så jävla underbara! Nu har det passerat ett år sen jag såg min första konsert med kent och jag har hunnit se 3 konserter med kent på ett år! Det är lycka det.

Snart har helgen redan passerat. Helgen går alldeles för fort. Jämt.  Hittade finaste klänningen som jag blev helt kär i och ska önska mig i julklapp, hoppas jag kommer få den. Det har iaf vart en helg okej dag och igår bakade vi äppelkaka och äppelmuffins, det var mums! I morgon blir det rep och jag måste skriva på mitt tal,hej ångesten. 

Jag har mycket tankar som vanligt, ska kolla runt lite på internet,sen hoppa ned i min säng och läsa i "ett annat sätt att vara ung". Så sjukt bra bok,jag rekommenderar som fan.

Fin dag idag, fast kan ju alltid vara finare. Nu är jag halvt gråtfärdig som jag blir ibland. Jag vill bara kramas, som vanligt. 

Min dag i bilder:

Färdig för att gå på stan.

Åkte för att hämta syster och Robert.

 

Sen blev det mumsig veggiepizza från castello och hallonsoda hemma hos Robert.

Snygga syster drack lite öl på Roberts bord.

Systrarna posar lite på Roberts golv, vi använde oss utav  självutlösaren på min kamera <3

 

Jag saknar massa folk idag, det är jobbigt.

PUSS!


Miriam

Hihi, vad skönt!:) Det finns lite på youtube, fast inte särskillt mycket.. kan skcika om du vill (miim@hotmail.com är min msn i så fall!)



Åh, Paris låter fint! Jag skulle vilja åka till Berlin och gärna till Australien, Skottland och London också:)



Puss o Kram!

2008-11-23    10:02:12    http://onthecreativeside.blogg.se/
Susanne

Jag har faktist börjat lyssna på Kent, fast mest bara gamla låtar. ;O

2008-11-23    10:47:13    http://ultrapid.blogg.se/
panda

vad fina ni är!

2008-11-23    12:04:28    http://pandawhore.blogspot.com
Lenita

åh, så fin du är :*

2008-11-23    17:11:22   
miriam

förresten, vill du ha min msn så är den miim_@hotmail.. glömde visst understrecket innan^.^

2008-11-25    15:15:51    http://onthecreativeside.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback