-

2008-11-24 | 20:53:37 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Dagens!

Mitt svar:

1. patetiskt att skriva mejl eftersom du hade kunnat skrivit de där i min gästbok 
2. du attraherar inte mig 
3. jag känner inte dig. 

------------------------------------------ 

du e verkligen sexig :P får man din msn?pussar

Fick ett sånt där patetiskt mejl på helgon av en jätteäckligt ful kille.

 

Jag känner mig tjockis idag och vill ha choklad, men istället så åt jag en clementin. För skulle jag äta choklad nu skulle jag må ännu sämre och orkar inte gå och köpa ändå så.

Jag har jättetråkigast och vill kramas, ska nog se la vie en rose kanske eller något annat på tv. 

Puss




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback