Sovmorgon

2008-05-26 | 11:40:50 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Sov två timmar extra idag, helt superskönt! Börjar halv ett och då är det bara en redovisning och sen betygsnack på kulturhistorian. Snacka om softdag det kommer bli! När jag kommer hem måste jag plugga som en galning inför buddismen provet i morgon. Fast jag brukar ta det rätt soft hehe.
Det är sol ute men det blåser och fall de inte hade blåst hade det nog vart riktigt varmt ute!

Ha en bra dag alla!

Tobias

svar: precis =D

2008-05-26    12:33:08    http://grymtroligperson.blogg.se/
Tobias

svar: du har också lite o göra asså ;)

2008-05-26    12:33:34    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback