Somna och vakna i en soffa

2008-05-24 | 10:32:44 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Det är rätt slitet att somna i en soffa och sedan vakna upp. Det är jävligt skönt när man kommit hem och fått duscha då faktiskt.
I dag blir det stan med Gubben och Gumman (Robert och Sanna), alltså. I kväll blir det grillfest kanske och jag hade ett jävla prov med kläder.
Antingen är de för tajta, eller så ser mina ben tjocka ut, men jag har tagit på mig en kjol i alla fall som jag tänker ha på mig, nu är det bara om jag ska ha detta linne eller något annat på mig.
Snacka om problem hahaha!

Det är sjukt varmt ute och det är helt underbart :) ,Jag gillar värme! :)
Nu ska jag gå och käka frukost och sedan fortsätta fixa mig.
Puss på er!

Tobias

svar: avundsjuk, what ? ;)

2008-05-25    01:16:54    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback